تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818149348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین اندیشه شهید مطهری در مراکز آموزشی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تبیین اندیشه شهید مطهری در مراکز آموزشی ضروری است گچساران - ایرنا - امام جمعه گچساران گفت: تبیین اندیشه شهید مطهری در مراکز آموزشی برای بالندگی و رشد فکری نسل جوان ضروری است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی روز چهارشنبه در جمع فرهنگیان و مسوولان آموزش و پرورش گچساران به مناسبت هفته معلم با اشاره به آثار بی بدیل این فیلسوف عالیقدر افزود: کتاب های شهید مطهری گنجینه ای ارزشمند برای هدایت مردم مسلمان ایران در تمام سنین است.
وی اظهار کرد: شهید مطهری در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران در سنگر علم آموزی و مجاهدت در فلسفه و علوم اسلامی آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است که احیای اندیشه آرمانی او در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه بهترین راهکار برای ترویج اندیشه های اسلامی است.
امام جمعه گچساران با بیان نکته که مراکز آموزشی مبدا تحولات فرهنگی درهر برهه زمانی هستند افزود: رسالت متولیان آموزشی در سالی که با رهنمودهای مقام معظم رهبری بر محوریت فرهنگ تاکید شده است سنگین تر است.
حجازی از معلمان خواست با تلاش در سنگر علم آموزی برای پرورش نسلی پویا و بانشاط علمی زمینه خوداتکایی ایران اسلامی در تمام علوم را فراهم کنند.
حجازی بیان کرد: مشارکت والدین و معلمان برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایرانی و اسلامی بین آینده سازان نظام جمهوری اسلامی پاسخ محکمی به بمباران تبلیغاتی رسانه های غربی برای کم رنگ کردن اسلام ناب محمدی (ص) با استفاده از صدها شبکه ماهواره ای است.
8143/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن