تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817105729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف‌گذاری جامعةالمصطفی فعال ساختن ده قطب زبانی در دنیا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در کمیسیون آموزش مجلس؛
هدف‌گذاری جامعةالمصطفی فعال ساختن ده قطب زبانی در دنیا است خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی با حضور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به ارائه گزارشی از عملکرد جامعةالمصطفی پرداخت.



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعةالمصطفی العالمیه در پی دعوت دکتر زاهدی، رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با حضور در مجلس به ارائه گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و دستاوردهای این نهاد پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی با اشاره به مأموریت های داخل و خارج از کشور جامعةالمصطفی تصریح کرد: جامعةالمصطفی بال اصلی در حوزه بین الملل و در کنار شورای عالی و مدیریت حوزه است.
وی در مورد اهداف جامعةالمصطفی اظهار داشت: پرورش عالمان، متفکران، مبلغان اسلامی با تمرکز بر طلاب غیر ایرانی و تولید فکر و اثر و نشر اسلام و معارف الهی در جهان از اهداف جامعةالمصطفی است.
رییس جامعةالمصطفی با اشاره به حضور 120 ملیت در این نهاد اموزشی حوزوی تأکید کرد: جامعةالمصطفی دارای سی هزار دانش پژوه از 120 ملیت است که از این تعداد 20 هزار نفر مربوط به داخل کشور و 10 هزار نفر از آنان مربوط به واحدهای خارج از کشور جامعةالمصطفی هستند.
وی با تأکید بر ساماندهی دانش‌پژوهان گفت: دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی ساماندهی شده‌اند و امروز در شبکه‌های تبلیغی در سراسر دنیا در حال نشر معارف اسلام ناب هستند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه از حضور دانش پژوهان در مسندهای علمی و تبلیغی و اجتماعی خبر داد و افزود: دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی در مسندهای علمی، تبلیغی، اجتماعی، رسانه ای، حوزوی و دانشگاهی در کشورهای مختلف در حال فعالیت می باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به حضور همسران و فرزندان طلاب غیر ایرانی بیان داشت: همسران و فرزندان طلاب تحت پوشش برنامه‌های ما قرار دارند و ما نیز خدمات و برنامه‌های مختلفی به آنان ارائه می‌دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی با تأکید بر وجود واحدها و مراکز مرتبط با جامعةالمصطفی در کشورهای دنیا به تشریح نظام آموزشی، رشته‌ها و گرایش‌ها و مقاطع تحصیلی المصطفی پرداخت و اظهار داشت: در جامعةالمصطفی سیصد رشته و گرایش داریم و 120 رشته از آن در حال اجراست.
عضو جامعه مدرسین ادامه داد: همچنین حدود سه هزار استاد در المصطفی مشغول تدریس هستد و شماری از آنان، عضو هیئت علمی‌اند. افزون بر این، 120 گروه علمی داریم و تاکنون سه هزار پایان نامه نیز در جامة‌المصطفی دفاع گردیده و نیز دو هزار مدرک ارائه شده است.
وی با اشاره به آموزش‌های کوتاه مدت، مجازی، علمی کاربردی در جامعةالمصطفی تأکید کرد: آشناکردن چهل هزار نفر در دنیا با زبان فارسی، از سندهای افتخار این نهاد است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی با ارائه آمار و اطلاعاتی از فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی جامعةالمصطفی، تصریح کرد: هدف‌گذاری جامعةالمصطفی فعال ساختن ده قطب زبانی در دنیا است.
وی همچنین در محور ارتباطات و تبلیغ  و محور گفتمان انقلاب اسلامی مسائلی تقریبی و وحدت اسلامی مطالب مطالب سودمندی ارائه داد.
گفتنی است، در ابتدای این جلسه دکتر زاهدی، آقای کوچکی نژاد، دکتر زارعی، سلیمی و صابری با ارزنده دانستن فعالیت‌های جامعةالمصطفی به ویژه در عرصه بین الملل بیان داشتند: جامعةالمصطفی یک دانشگاه اسلامی و مولود انقلاب است که سیستم آموزشی آن می تواند الگویی مناسب برای دیگر مراکز علمی باشد./907/د102/ج



۱۳۹۳/۲/۱۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن