تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819195740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری پرگل گوانگ ژو چین برابراوزاکا ژاپن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ قهرمانان آسیا؛ برتری پرگل گوانگ ژو چین برابراوزاکا ژاپن تهران-ایرنا- تیم فوتبال گوانگ ژو چین با برتری 5 بریک برابر اوزاکا ژاپن بخت خود برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را افزایش داد.


به گزارش ایرنا؛این تیم درآغاز رقابت های مرحله یک هشتم نهایی و دردیدار رفت این مرحله امروز(سه شنبه) میهمان تیم اوزاکای ژاپن بود که در پایان این تیم را درخانه خود با نتیجه خیره کننده 5 بریک شکست داد.
برای تیم گوانگ ژو دراین دیدارˈموریکوئیˈ دردقایق 22 و 84 ،الکسون دردقیقه 34 از روی نقطه پنالتی و 37 درجریان بازی و چائولین دردقیقه 78 گلزنی کردند و یک پیروزی دلچسب را برای تیمشان رقم زدند.
تنها گل تیم اوزاکا را ˈآریا هاسه گاواˈ هافبک دفاعی ایرانی-ژاپنی این تیم دردقیقه 30 به ثمر رساند اما این گل درمقابل گل های متعدد تیم گوانگ ژو بی اثر بود.
مارچلو لیپی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا هدایت تیم گوانگ ژو چین را برعهده دارد.
درهمین چارچوب و دردیدار دو تیم از کره جنوبی که به این مرحله راه پیدا کرده اند تیم پوهانگ استیلرزمیهمان تیم جونبوک موتورز بود و با نتیجه 2 بریک از سد تیم میزبان گذشت تا با خیالی آسوده به دیدار برگشت بیاندیشد.
درهمین چارچوب و تاساعتی دیگر تیم الجزیره قطر برابرتیم العین امارات قرار می گیرد و الاتحاد با الشباب دیدار خواهد کرد.
ورزشی.(2)**9144
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن