تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت به سوي کشاورزي سالم و ارگانيک بايد تدريجي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰ب.ظ)
رييس انجمن ارگانيک شعبه لرستان: حرکت به سوي کشاورزي سالم و ارگانيک بايد تدريجي باشد رييس انجمن ارگانيک شعبه لرستان گفت:حرکت به سوي کشاورزي سالم و ارگانيک بايد تدريجي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج ،رييس انجمن ارگانيک شعبه لرستان در جلسه‌ي کميسيون کشاورزي اتاق خرم‌آباد با اشاره به اينکه عبور از کشاورزي کنوني به سوي کشاورزي سالم و ارگانيک بايد به صورت تدريجي باشد، اظهار داشت: خوشبختانه جامعه آرام‌آرام به سمت پذيرش توليد محصولات سالم و استفاده از محصولات ارگانيک مي‌رود.
جهانشير شاکرمي گفت: بايد اين مسأله را جا بيندازيم که کشاورزي ارگانيک بازگشت به کشاورزي گذشتگان و نياکان نيست، بلکه در اين حوزه ضروري است به شناخت بيشتر و دقيق‌تري از اکوسيستم و همه‌ي عواملي که در توليد محصول دخيل هستند، دست يابيم.
وي با طرح اين پرسش که: آيا به روش جايگزيني براي کشاورزان رسيده‌ايم که آن‌ها بپذيرند و از شيوه‌هاي غلط گذشته در استفاده از سموم دست بکشند؟، افزود: مهم‌ترين وظيفه‌اي که در اين زمينه داريم، بحث آموزش است و بايد براي اين مسأله، برنامه‌ريزي مناسبي داشته باشيم.
شاکرمي با تأکيد بر اينکه هنوز در داخل استان آزمايشگاه مجهزي براي محصولات کشاورزي نداريم، تصريح کرد: بايد بخش خصوصي به مسأله ورود پيدا کند تا بر اساس مطرح شدن بحث سود و زيان، خودبخود روش‌هاي نوين کشاورزي جايگزين شيوه‌هاي موجود شود.
رييس انجمن ارگانيک شعبه لرستان، تأسيس اين انجمن را در اتاق بازرگاني خرم‌آباد مهم ارزيابي کرد و عنوان داشت: اين انجمن آمادگي کامل دارد تا در کميته‌هاي ستاد توليد محصول سالم حضور فعالانه داشته باشد.
جهانشير شاکرمي با اشاره به اينکه فعاليت‌هايي از قبيل کنترل بيولوژيک، قرنطينه، ارقام مقاوم و آموزش روش‌هاي کم‌خطر در همه جاي دنيا انجام مي‌شود، تصريح کرد: عبور از کشاورزي کنوني به سوي کشاورزي سالم و ارگانيک بايد به صورت تدريجي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن