تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالف دولت پاکستان با خروج نام مشرف از لیست ممنوع الخروج ها/ ابراز امیدواری شریف به نتایج مذاکرات صلح


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آسیا اقیانوسیه
مخالف دولت پاکستان با خروج نام مشرف از لیست ممنوع الخروج ها/ ابراز امیدواری شریف به نتایج مذاکرات صلح
ابراز امیدواری نخست وزیر پاکستان درباره نتایج مذاکرات صلح و مخالفت دولت با خروج نام مشرف از لیست ممنوع الخروج ها از جمله تحولات این کشور به شمار می رود.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری بی بی سی، نواز شریف نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز امیدواری درباره نتایج مذاکرات صلح با طالبان با وجود احتمال تمدید نکردن آتش بس اعلام کرد که مذاکره با طالبان بهترین گزینه ممکن برای پایان دادن به بحران طولانی مدت در این کشور است.

وی در گفتگو با بی بی سی تاکید کرد مذاکره با طالبان می تواند بدون آنکه خونی ریخته شود، صلح را به پاکستان بیاورد و جلوی خونریزی های بیشتر را بگیرد.

نواز شریف در ادامه خواستار محترم شمردن قانون اساسی از سوی طالبان و خلع سلاح شبه نظامیان شد و گفت: عناصری که مخالف صلح بوده دوستان دولت پاکستان و طالبان نبوده و در پشت ‌صحنه بمب‌گذاری‌ های اخیر در اسلام‌ آباد و نقاط مختلف این کشور نقش داشته‌ و در حال حاضر تحت پیگرد قرار دارند.

نخست وزیر پاکستان که پیشتر تهدید به انجام اقدامات سختگیرانه علیه طالبان در صورت شکست مذاکرات کرده بود، استراتژی اتخاذ شده توسط دولت را برای پیشبرد مذاکرات صلح موفقیت آمیز خواند و بر لزوم خویشتنداری عموم مردم و رسانه‌ ها به منظور برگزاری موفقیت آمیز دور بعدی مذاکرات صلح با طالبان تاکید کرد.

نواز شریف این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که طالبان پاکستان تاکید کرد داشتن رویکرد دوگانه یعنی مذاکره در عین تهدید کمکی به پیشبرد مذاکرات صلح نمی‌ کند.

رسانه ها همچنین با اشاره به مخالف دولت پاکستان با خروج نام مشرف دیکتاتور سابق این کشور از لیست ممنوع الخروج ها از این کشور گزارش دادند که همزمان با بررسی اتهامات وارده علیه مشرف در زمینه خیانت بزرگ به کشور که ممکن است منجر به اعدام وی شود، دیکتاتور پاکستان نمی‌ تواند از این کشور خارج شود.


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن