تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818955314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه هر کشوری از طریق آموزش و پرورش مقدور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس: توسعه هر کشوری از طریق آموزش و پرورش مقدور است خبرگزاری پانا:معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: تغییر نگرش نسبت به آموزش و پرورش زمینه تحول آموزش و پرورش را فراهم می نماید.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 12:03



به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: محمود رضا نصیری در جمع مدیران مدارس استعدادهای درخشان فارس گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه مولد است که محصول آن نیروهای متخصص و کارآمدی است که زمینه رشد هر جامعه ای را فراهم می نمایند.

نصیری با بیان اینکه به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مصرفی نگاه می شود ،گفت: مهمترین رسالت آموزش و پرورش این است که نگرش مردم و مسئولین را نسبت به خود تغییر دهد که نیاز به عزم ملی دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: از اولویت های آموزش و پرورش توجه به مدیریت مشورتی و مشارکتی است  وبر همین اساس است که شوراهای مختلفی را در سطوح مختلف آموزش و پرورش مشاهده می کنیم که در تصمیم گیرهای آن مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه همه فعالیت های ما باید در مسیر ارتقاء کیفی آموزش و پرورش باشد افزود: ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش به این معنی است که بتوانیم  نتیجه تعلیم و تربیت را در رفتار ، کردار و نگرش افراد جامعه مشاهده کنیم.

نصیری گفت: باید هدفمند در مسیر تعلیم و تربیت گام برداشت و نسبت به این موضوع نگران و دلسوز بود ، چرا که امنیت آینده جامعه به تعلیم و تربیت صحیح بستگی دارد .

وی افزود: با تمرکز بر تربیت صحیح دانش آموزان، مطابق با اصول و مبانی اسلامی، تصمیم گیری در مورد  آینده جامعه را به افرادی شایسته و معتقد خواهیم سپرد و این موجب اصلاح جامعه خواهد شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن