تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814760825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پي گيري موافقت نامه امنيتي تهران – اسلام آباد در سفر به اسلام آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۷ق.ظ)
وزير کشور خبر داد: پي گيري موافقت نامه امنيتي تهران – اسلام آباد در سفر به اسلام آباد دکتر رحماني فضلي گفت: در سفر به اسلام آباد در زمينه اجرايي کردن اين موافقت نامه امنيتي بين دو کشور خصوص مبارزه با تروريسم و قاچاق مواد مخدر گفتگو خواهيم کرد تا به راهکارهاي اجرايي برسيم.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر رحماني فضلي وزير کشور به ظهر امروز پيش از عزيمت به اسلام آباد در گفتگويي با بيان اينکه هيچ مانع و محدوديتي در مسير توسعه مناسبات همه جانبه سياسي، اقتصادي و فرهنگي ميان جمهوري اسلامي ايران و پاکستان وجود ندارد، تاکيد کرد: در حال حاضر اراده و عزم کافي در ميان مسئولين دو کشور براي توسعه روابط وجود دارد ، چرا که رويکرد جمهوري اسلامي ايران به روابط دوکشور راهبردي، عميق و دراز مدت است.
وي با تاکيد بر اينکه تهران و اسلام آباد از روابط مستحکم و خوبي برخوردار هستند و هيچ عاملي نمي‌تواند در اين روابط خدشه ايجاد کرده ، گفت: روابط دوستانه دو ملت ريشه در تاريخ کهن دارد که مي‌تواند سرمايه‌اي براي تعميق مناسبات و ايجاد روابط درخشان و الگوي براي ديگر کشورهاي همسايه باشد.
وزير کشور افزود : در اين سفر دو روزه با نخست وزير ،‌ مشاور امنيت ملي و وزير خارجه پاکستان ديدار خواهيم کرد و درباره موضوعات مختلف ، به ويژه ترددهاي مرزي ، امنيت مرز‌، ‌مبارزه با تروريسم ، قاچاق مواد مخدر و اشرار گفتگو خواهد شد .
وي افزود: ‌همچنين در اين سفر موضوعات ديگري مانند همکاري هاي مشترک در مناطق مرزي و اقدامات موازي در مرزها مورد بحث و گفتگو قرار مي گيرد.
وزير کشور با اشاره به موافقت نامه امنيتي با پاکستان که اخيرا در مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيد گفت: ما در اين سفر در زمينه اجرايي کردن اين موافقت نامه در خصوصمبارزه با تروريسم و مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفتگو خواهيم کرد تا به راهکارهاي اجرايي برسيم .
وي با اشاره به امضاه توافقنامه امنيتي بين دو کشور ، مبارزه و انجام اقدامات امنيتي مشترک عليه اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر، تلاش براي برداشتن گام هاي جديد جهت توسعه مناسبات دو جانبه ، امنيت مرزي، قاچاق موادمخدر، انسان، اسلحه و تبادل اطلاعات امنيتي بين دو کشور از جمله محورهاي اصلي و مهم اين توافق‌نامه برشمرد که بايد از طرف تهران و اسلام آباد مورد پيگيري قرار گيرد.
وزير کشور با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران امنيت و آرامش پاکستان را در راستاي امنيت و آرامش خود مي داند، گفت: وزارت کشور ايران و پاکستان به دنبال ايجاد امنيت و توسعه پايدار در منطقه همجوار مرزي خود هستند .
شايان ذکر است در اين سفر استاندار سيستان و بلوچستان نيز وزيرکشور را همراهي مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن