تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816904408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحرک و نشاط در کلاس نشانه موفقیت معلم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جانشین سازمان منطقه آزاد قشم: تحرک و نشاط در کلاس نشانه موفقیت معلم است قشم – ایرنا-جانشین مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: معلمی موفق است که کلاسش تحرک و نشاط داشته باشد و علم و دین را توام به دانش آموزان بیاموزد.


به گزارش ایرنا احمد حبیبی روز دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان قشم افزود: معلم بایستی در کلاس، منادی مهربانی و اخلاق باشد و ترویج ابهت و خشونت در قاموس معلمی نمی گنجد.
معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه نگرش های قدیمی در خصوص تعلیم و تربیت برای نسل جوان امروز، کارساز نیست، تصریح کرد: معلمی که با علم و فناوری جدید آشنا نباشد و خود را با علم روز تطبیق ندهد در برابر نسل آگاه و آشنا به فناوری های جدید، چیزی برای گفتن نخواهد داشت.
وی بر ضرورت توام شدن علم با اخلاق در محیط های آموزشی تاکید کرد و گفت: معلمان بایستی مروج اخلاق، تواضع و فروتنی در کلاس های درس باشند و بخصوص ما مسلمان ها در این عرصه سرآمد باشیم، چرا که پیامبر ما مظهر اخلاق بوده و برای ترویج اخلاق در جامعه مبعوث شده است.
به گفته وی فجایعی که امروز در برخی از جوامع بشری به دست بشر روی می دهد، نتیجه پیشرفت علم و فناوری بدون پیشرفت اخلاق و انسان دوستی است و این رویکرد در جامعه اسلامی ایران مطرود است.
جانشین مدیرعامل منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود تغییر مفاهیم در دنیای امروز را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز مفهوم سواد و سواد دار بودن کاملا تغییر کرده و دیگر نوشتن و خواندن، نشانه سواد افراد نیست، بلکه تسلط به ابزار جدید ارتباطات و اطلاعات، معیار سواد انسان ها شده است.
حبیبی با اشاره به اینکه معلمی نه یک شغل، بلکه یک عشق است، گفت: هرکس برای کسب درآمد به معلمی رو آورده، بطور قطع اشتباه کرده و بهتر است به مشاغل پردرآمد دیگر بپردازد و معلمی را به عاشقان واقعی آن واگذار نماید.
معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه سازمان منطقه آزاد قشم، آموزش و پرورش را هم نه یک بنگاه مصرفی، بلکه بنگاه تولیدی دانست و گفت: این بنگاه، انسان ساز است و معلمان نیز معماران اندیشه ها هستند و سازمان منطقه آزاد قشم هم با تمام وجود آماده همکاری با این بنگاه تولیدی است.
وی تولیدات آموزش وپرورش را میلیون ها انسان متخصص در رشته های مختلف دانست و گفت: زمانی در شهر بزرگی مانند بندرعباس حتی یک فوق لیسانس بندرت یافت می شد، اما امروز به برکت فعالیت های آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و تلاش و مجاهدت معلمان بی ادعا درمنطقه محرومی مانند بشاگرد دکترا تربیت شده است.
براساس این گزارش معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این آیین با اشاره به اینکه معلمان بایستی خود را به علم روز مجهز کرده و جلوتر از دانش آموزان حرکت کنند، گفت: تلاش معلمان زمانی به بار خواهد نشست که بین مدرسه شامل مدیران و مربیان آن با خانواده دانش آموزان، هماهنگی ایجاد شود.
غلامرضا خداپرستی همچنین بر ضرورت وجود نگاه مثبت در معلمان تاکید کرد و افزود: معلمان به رغم داشتن مشکلات متعدد بایستی در کلاس ها مروج امید باشند تا جامعه از مسیر پیشرفت و توسعه باز نماند.
به گزارش ایرنا فرماندار شهرستان قشم هم در این آیین با تاکید بر توسعه امکانات آموزشی در اقصی نقاط کشور بخصوص در نقاط محروم و روستاها به وجود مدارس تخریبی در برخی از نقاط کشور از جمله قشم اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در صدد رفع این گونه مشکلات است.
مسعود سالاری وجود دغدغه معیشتی یا مسکن را برای معلمان، زمینه ساز اخلال در آموزش صحیح و اثرگذار دانش آموزان خواند و افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ، معلمان نقش مهمی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دارند و تقویت مادی و معنوی معلمان می تواند در ایفای هرچه بهتر این نقش از سوی آنها موثر باشد.
براساس این گزارش ماشاءالله پورطرق مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم نیز در این آیین با بیان برخی مسائل مرتبط با آموزش و پرورش شهرستان و تاکید بر ضرورت همکاری همه ادارات و سازمان ها با آموزش و پرورش، خواستار تکریم مقام شامخ معلم از سوی مردم و مسوولان شد.
براساس این گزارش در این آیین همچنین از 12نفر از معلمان نمونه شهرستان قشم با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد و دانش آموزان دو مدرسه دخترانه و پسرانه شهر قشم سرودهایی در وصف مقام معلم اجرا کردند.ک/2
1871/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن