تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814642025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همتي ديگر براي دستيابي به محيط زيستي سالم و با نشاط


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۲۴ب.ظ)
همتي ديگر براي دستيابي به محيط زيستي سالم و با نشاط مدير کل حفاظت محيط زيست استان فارس گفت: در روز شيراز با پاسداشت طبيعت و وفاق عمومي، همتي ديگر براي دستيابي به محيط زيستي سالم و با نشاط داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيمي کارنامي مدير کل حفاظت از محيط زيست استان فارس گفت: شهر شيراز شهري است فرهنگي با قدمتي طولاني و سرزميني سبز و زيبا و برخوردار از مردمي هنردوست و هنر پرور که همواره طبيعت را پاس داشته و دستمايه هاي ادبي ، فرهنگي و هنري آنها در فرهنگ ايران زمين جاودان گرديده است و به جاست که ما نيز با حفظ اين ارزشها شهر شيراز را با همه زيباييهاي آن پاس بداريم و در حفظ طبيعت زيباي آن هم عهد شويم و بدانيم که زندگي ما در دست طبيعت است و زندگي طبيعت در دست ماست و با تمام وجودمان در حفظ آن براي آيندگان بکوشيم.
وي اضافه کرد: سازمان محيط زيست متولي نظارت بر وضعيت زيست محيطي و نحوه اجراي ضوابط توسط صاحبان صنايع و عموم مردم است و قطعا بدون همياري و مشارکت کليه اقشار مختلف بويژه صاحبان صنايع حفظ محيط زيست امري محال خواهد بود.
وي تصريح کرد: امروزه مردم به درجه اي از درک زيست محيطي دست يافته اند که محيط زيست را نياز خودشان مي دانند و در راستاي حفظ ارزشهاي محيط زيست بعنوان يک وظيفه شرعي ،ملي، قانوني و انساني عمل مينمايند.
وي ضمن اشاره به فعاليت هاي قابل توجهي که در چند سال اخير در جهت حفظ و پايش و کنترل مستمر صنايع و حفظ محيط زيست استان صورت پذيرفته بر ادامه اين روند با همکاري کليه نهادها و سازمانهاي غير دولتي تاکيد کرد.
مدير کل حفاظت محيط زيست استان فارس گفت: قطعا هر کشوري از ذخاير ملي و ثروتهاي عظيم خدادادي برخوردار است که بدليل آن منابع ارزشمند، جايگاه خاصي در دنيا پيدا مي کند. کشور عزيز ما ايران نيز نه تنها همواره مهد تمدن و سرزمين انديشمندان و متفکران بزرگ دنيا، همچنين برخوردار از تاريخي کهن و آثاري باستاني فراواني بوده است بلکه از لحاظ طبيعي و جلوه هاي الهي و منابع خدادادي، بعضا بي نظير در دنيا است.
وي افزود: ايران ما سرزميني گسترده با اقليم هاي گوناگون و پوشش گياهي و جانوري متنوع و ارزشمند در دنياست و استان فارس نيز، ايراني کوچک است با دنيايي متنوع از گونه هاي گياهي و جانوري و بسترهاي طبيعي زيبا و کم نظير، ازآب و هواي سرد اقليد و آباده گرفته تا هواي گرمسير لار و لامرد و هواي معتدل شيراز همگي شرايط مناسب زيست محيطي براي رشد گياهان و حضور پرندگان و حيات وحش کم نظير آن را فراهم آورده که ارزش آنها بعضا اگر از آثار باستاني شيراز بيشتر نباشد کمتر هم نيست.
وي افزود: هر کدام از ما مي توانيم مامور حفاظت و پاکيزگي شهر خود باشيم و هر روزي که در شهر ما هواي پاک، آسمان آبي و زمين پاک باشد براي ما روز شيراز است.
وي با اشاره به وضعيت مديريت پسماند به خصوص در حاشيه جاده ها و مراکز تفريحي و توريستي استان ،هر گونه آسيب به زيبايي هاي اطراف مسيرهاي تردد و مراکز اسکان و تفرجگاهها را آسيبي جدي به طبيعت و صنعت توريسم در استان عنوان نمود و از کليه شهروندان و گردشگران درخواست نمود تا در حفظ زيبايي هاي طبيعت مسولانه رفتار نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن