تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری فرانسه:هیچ چیز نباید مانع از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اوکراین شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس جمهوری فرانسه:هیچ چیز نباید مانع از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اوکراین شود تهران-ایرنا- رییس جمهوری فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که هیچ چیزی نباید مانع از برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری اوکراین شود.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، ˈفرانسوآ اولاندˈ در کنفرانس خبری مشترک با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن تصریح کرد که روسیه باید نسبت به موضع گیری علیه هرگونه استفاده از خشونت متقاعد شود.
این اظهارات رییس جمهوری فرانسه در حالی مطرح شده است که رهبران اروپایی که نسبت به گسترش بحران اوکراین به شرق اروپا نگران هستند، همچنان تلاش می کنند تا اوکراین و روسیه را به یافتن راه حلی مسالمت آمیز برای پایان دادن به درگیری های اوکراین مجبور کنند که تاکنون در این مسیر موفق نبوده اند و توافق نامه ژنو نیز برای حل بحران اوکراین کارساز نبوده است.
اولاند همچنین گفت که انتخابات ریاست جمهوری اوکراین باید در تمامی این کشور برگزار شود که این مساله مستلزم این است که یک توافق نامه عمومی حاصل شود تا برگزاری و نتایج این انتخابات مورد قبول همگان قرار گیرد.
این اظهات اولاند در زمانی مطرح شده است که درگیری های شدیدی میان نیروهای امنیتی اوکراین و جدایی طلبان حامی روسیه در شهر اسلاویانسک رخ داده است. در این راستا وزارت کشور اوکراین اعلام کرد که 4 نیروی اوکراینی در درگیری های شدید روز دوشنبه در اطراف منطقه تحت تصرف شبه نظامیان در اسلاویانسک کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند. وزارت کشور اوکراین یادآورشد که افراد مسلح حامی روسیه که کنترل این شهر را در اختیار دارند از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند و از خانه ها تیراندازی می کنند.
وزارت کشور اوکراین از تلفات غیرنظامیان در این درگیری ها خبر داد اما به جزییات و شمار این تلفات غیرنظامیان اشاره ای نکرد.
رییس جمهوری فرانسه تصریح کرد که باید هدف این باشد که مقام های روسیه به ویژه ولادیمیر پوتین رییس جمهوری این کشور متقاعد شوند که تنها راه ممکن در مورد اوکراین مذاکره و تلاش برای کاهش تنش ها در این کشور است.
نخست وزیر ژاپن نیز در اظهاراتی گفت که مسکو همچنان به دامن زدن به تنش ها در اوکراین ادامه می دهد. وی بر اهمیت برگزاری انتخابات موفق در اوکراین نیز تاکید کرد.
روسیه هرگونه دست داشتن در خشونت ها در شرق و جنوب این کشور را رد کرده است.
لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه نیز روز دوشنبه از استانداردهای دو گانه اعمال شده از سوی روسیه در قبال اوکراین انتقاد کرد.
مترجمام**9234**1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن