تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند ثبت به موقع وقایع حیاتی در گنبدکاووس مطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار: روند ثبت به موقع وقایع حیاتی در گنبدکاووس مطلوب است گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس، روند ثبت به موقع وقایع حیاتی را دراین شهرستان مطلوب دانست و برلزوم استمرار این روند تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرناف ˈعلی علیاریˈ روز دوشنبه درنخستین جلسه ثبت وقایع حیاتی این شهرستان، گفت: ثبت به موقع وقایع حیاتی از برخی سوء استفاده ها جلوگیری و در برنامه ریزی های مدیریتی موثر است.
وی با اشاره به ثبت 610 فقره ثبت طلاق دراین شهرستان، افزود: متاسفانه بدلیل نبود دفاتر ثبت طلاق در شهرهای همجوار گنبدکاووس، زوج های متقاضی طلاق دراین شهرها واقعه طلاق خود را در این شهرستان ثبت می کنند که باید برای آن راهکاری مناسبت اندیشیده شود.
علیاری با قدردانی از همکاری شهرداری ها، بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی، مراکز بیمارستانی و خانه های بهداشت درثبت به موقع وقایع حیاتی دراین شهرستان، برلزوم احداث یک غسالخانه مجهز در گنبدکاووس تاکید کرد.
رییس اداره ثبت احوال گنبدکاووس نیز دراین جلسه ازثبت 8 هزارو 705 واقعه ولادت، 610 واقعه طلاق و 3 هزارو 988 واقعه ازدواج طی سال 92 دراین شهرستان خبر داد و گفت: هنوز آمار وفات جمع بندی نشده است.
ˈعلی عادلیˈ افزود: از ابتدای امسال تا روز 13 اردیبهشت 909 واقعه ولادت، 168 واقعه وفات، 358 واقعه ازدواج و 41 واقعه طلاق دراین شهرستان ثبت شده است.
وی گفت: براساس بررسی های انجام شده، بیشترین آمار ازدواج در شهریور و کمترین آن در آذرماه بوده است، ضمن اینکه بیشترین آمار طلاق در مردادماه و کمترین آمار آن در فروردین بوده است.
عادلی همچنین باتاکید برضرورت همکاری بیشتر انتظامی گنبدکاووس جهت تسریع در پاسخ به استعلام افراد متقاضی الصاق عکس یا دریافت شناسنامه المثنی تاکید کرد و گفت: دربرخی از موارد پاسخ استعلام ها بیش از 7 ماه طول می کشد ضمن اینکه هزینه های زیادی را نیز به متقاضیان تحمیل می کند.
به گفته وی، ˈمحمد طاها، محمد، ابوالفضل، امیرعلی و امیرحسینˈ به ترتیب دارای بیشترین فراوانی در نام پسرها و ˈفاطمه، یسنا، فاطمه زهرا، زهرا و نازنین زهراˈ به ترتیب دارای بیشترین فراوانی درنام دخترها دراین شهرستان بوده است.
وی همچنین برلزوم تخصیص اعتبارات ویژه جهت حصارکشی آرامستان ها درمناطق روستایی این شهرستان تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن