تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهان‌بين: نام باشگاه صباي قم تغيير خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جهان‌بين: نام باشگاه صباي قم تغيير خواهد کرد
سخنگوي هيات مديره باشگاه صباي قم از تغيير نام اين باشگاه خبر داد و گفت: از اين پس صبا تمريناتش را در استان قم پيگيري خواهد کرد.

عباس جهان بين با بيان اينکه هيات مديره جديد باشگاه صباي قم در صدد است نام اين باشگاه را تغيير دهد، اظهار کرد : با توجه به تصميم هيئت مديره و با هماهنگي که با وزارت دفاع انجام خواهيم داد قرار است نام باشگاه صبا را تغيير دهيم و نامي را انتخاب کنيم که در شأن استان قم باشد و همچنين مردم نيز در انتخاب اين نام مشارکت داشته باشند. بر همين اساس اقدامات حقوقي و اداري لازم نيز انجام شده تا در فصل جديد با نام جديد در ليگ برتر حاضر شويم.

به گزارش ايسنا، وي همچنين درباره انتخاب اعضاي جديد هيئت مديره صبا نيز افزود: بعد از تغييراتي که در سطح مديريت استان رخ داد در نهايت اعضاي هيات موسس باشگاه نيز تغيير کردند و به طبع اعضاي هائت موسس باشگاه نيز دست به تغيير زدند و هيات مديره باشگاه را تغيير دادند. در انتخاب اعضاي جديد سعي شده افرادي انتخاب شوند که توان اقتصادي و مديريتي لازم را داشته باشند تا بتوانند مشکلات باشگاه را حل کنند. افرادي که در هيات مديره جديد حضور دارند از نظر مديريت اقتصادي و ميريت اجرايي تبحر لازم را دارند.

سخنگوي هيات مديره باشگاه صباي قم در ادامه صحبت خود با اشاره به سابقه کاري اعضاي هيات مديره اين باشگاه اضافه کرد: آقاي غمخوار که سابقه روشني در امر مديريت ورزشي دارد. ابولفظل جوکار نيز يک چهره فرهنگي محسوب مي‌شود که مديريت مجموعه گاج را بر عهده دارد. سيد حسن رضوي هم مديريت برنامه ريزي و اشتغال استانداري قم را بر عهده دارد و به نوعي مي‌توان گفت ايشان هم داراي تجربه مديريت اجرايي است و در آخر هم آقاي بهمني که يک چهره ورزشي محسوب مي‌شود و در امر مباحث اقتصادي تخصص لازم را دارد.

جهان بين همچنين در پاسخ به اين سوال که در اولين جلسه هيات مديره چه مباحثي مطرح شد، گفت: در اولين جلسه که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد آقاي اکبر غمخوار به عوان رييس هيات مديرت انتخاب شد و مسئوليت نايب رييس هيات مديره و سخنگويي باشگاه نيز به من سپرده شد. مهم‌ترين بحثي که در نخستين جلسه هيات مديره مطرح شد بحث انتقال تمرينات تيم بزرگسالان به استان قم بود. شش فصل است که امتياز صبا به استان قم واگذار شده و در اين ميان تمرينات تيم در استان تهران برگزار مي‌شد و فقط جهت انجام مسابقات تيم به قم مي‌آمد. طبق تصميم جديد هيات مديره قرار شد باشگاه امکانات لازم را در استان قم فراهم کند تا تيم به طور کامل تمريناتش را در قم پيگيري کند و ادامه دهد. بر همين اساس در قرارداد مربيان و بازيکنان ذکر خواهد شد که تيم به طور کامل در استان قم اسکان خواهد داشت.

وي در بخش ديگر از صحبت‌هاي خود درباره انتخاب مدير عامل نيز اضافه کرد: براي مديرعاملي باشگاه شش گزينه مدنظر داريم که تعدادي از آنها از استان قم هستند. مذاکرات اوليه را هم با آنها آغاز کرديم و قرار است برنامه‌هاي خود را به هيات مديره ارايه دهند تا در جلسه هفته آينده در مورد مديرعامل تصميم‌گيري شود اما آقاي کشوري‌فرد مديرعامل حال حاضر و همينطور محسن رمضان بيگي اصلي‌ترين گزينه هاي ما براي پست مدير عاملي هستند.

سخنگوي هيات مديره باشگاه صباي قم همچنين در پاسخ به اين سوال که در جلسه هيات مديره درباره کادر فني تيم بحثي مطرح نشد، اظهار کرد: هيات مديره از عملکرد صمد مرفاوي رضايت دارد اما چون مديرعامل انتخاب نشده قرار بر اين شد که ابتدا در مورد مدير عامل تصميم‌گيري کنيم و سپس درباره حفظ يا تغيير کادر فني تصميمات لازم را اتخاذ کنيم. البته باز هم تاکيد مي‌کنم صمد مرفاوي يکي از اصلي‌ترين گزينه‌هاي ما براي فصل آينده است اما اگر نتواستيم با مرفاوي همکاري کنيم مطمئنا به دنبال مربيان اخلاق‌مدار و همينطور ايراني ديگري خواهيم رفت.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که هزينه‌هاي فصل جاري از چه منابعي تامين خواهد شد، گفت: طبق سنوات گذشته حدود 30 درصد از هزينه‌ها از طريق اسپانسرينگ و بخشي هم از طريق کمک‌هاي سازمان ليگ تامين مي‌شود. حدود 30 درصد هم شوراي شهر و شهرداري به باشگاه کمک مي‌کنند و ساير هزينه ها هم از طريق استانداري تامين خواهد شد.

جهان بين در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود درباره افشاي مبلغ قرارداد بازيکنان تصريح کرد: با توجه به هزينه‌هايي که باشگاه صبا در فصل گذشته انجام داده است، ترسي از افشاي مبلغ قرارداد بازيکنان ندارد. ما سال گذشته حدود 6 ميليارد تومان هزينه کرديم که با توجه به هزينه‌هايي که تيم‌هاي ديگر انجام دادند، هزينه کمي را انجام داديم. اما براي اينکه ريز مبلغ قراردادها را منتشر کنيم بايد در جلسه آينده هيات مديره مطرح کنم تا در صورت موافقت آنها، ريز مبالغ را در اختيار رسانه‌ها قرار دهيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/02/15 14:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن