تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804434966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام باشگاه صبا با فراخوان عمومي تغيير مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نام باشگاه صبا با فراخوان عمومي تغيير مي‌کند
مديرکل ورزش و جوانان استان قم از انتقال قطعي تمرينات تيم فوتبال صبا به قم و تغيير نام باشگاه خبر داد.

 عباس جهان بيني در جمع خبرنگاران ابراز داشت: اولين جلسه هيات مديره جديد باشگاه صباي قم اواخر هفته گذشته برگزار شد و قرار بر آن شد با رعايت امور حقوقي، نام باشگاه صباي قم با فراخوان عمومي در بين مردم قم تغيير يابد.

به گزارش ايرنا، وي بيان داشت: کليه علاقمندان مي توانند نام مورد نظر خود را به روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان اعلام کنند و به نفراتي که بهترين نام را پيشنهاد دهند، جوايزي تعلق خواهد گرفت.

وي حضور کامل تيم فوتبال صبا در قم را مطالبه مردم اين شهر عنوان کرد و گفت: تمرينات و محل اسکان بازيکنان، کادر فني و عوامل اجرايي براي فصل پيش روي ليگ برتر که از مرداد ماه آغاز مي شود در شهر قم تعيين و قرار بر آن شد تا اين موضوع در متن قرارداد بازيکنان نيز لحاظ شود.

نايب رييس هيات مديره باشگاه صباي قم افزود: براي انتخاب سرمربي تيم فوتبال صباي قم، نفراتي مد نظر هيات مديره هستند و براي انتخاب سرمربي بعد از انتخاب مديرعامل اقدام خواهيم کرد.

وي مذاکره با برخي مديران عامل پيشين صباي قم براي سکانداري باشگاه را تاييد نکرد و افزود: هنوز براي فرد خاصي به جمع بندي نرسيده ايم و هيات مديره به دنبال آن است افرادي در باشگاه به کار گرفته شوند که سابقه درخشاني داشته و بتوانند در مسائل مالي مديريت خوبي داشته باشند.

وي اظهار داشت: فهرستي شش نفره براي مديرعاملي باشگاه تهيه کرده ايم و قرار است برنامه هاي آن ها را براي حضور در باشگاه صباي قم دريافت کنيم و اشخاص مد نظر براي مدير عاملي از اعضاي هيات مديره نيستند.

جهان بيني گفت: مقدمات واگذاري باشگاه به بخش خصوصي در فصل جاري ليگ برتر 94-93 انجام مي شود و استانداري قم در فصل بعد از آن تيم داري نخواهد کرد.

وي اظهار داشت: حدود 50 درصد هزينه هاي فصل گذشته پرداخت شده است و سال گذشته حدود شش ميليارد تومان هزينه دستمزد بازيکنان و کادر فني بوده است.

وي ادامه داد: تعدادي از بازيکنان از باشگاه صبا جدا مي شوند و قانونا تنها 30 درصد قرارداد آن ها پرداخت خواهد شد و اگر بازيکني در تيم باقي بماند کليه پنجاه درصد مابقي را دريافت مي کند.

مديرکل ورزش و جوانان قم، افزود: از 25 بازيکني که با صباي قم قرارداد دارند 18 بازيکن آزاد هستند و رويکرد باشگاه براي صرفه جويي است و پيش بيني است که سقف پرداخت ها و هزينه ها در فصل آينده نيز شش ميليارد تومان باشد اين در حالي است که بايد 25 درصد در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيم.

وي اظهار داشت: براي فصل آينده، تعدادي از بازيکنان که شرايط سني بالا دارند را واگذار مي کنيم و رقم قراردادها با سياست جديد باشگاه کاهش خواهد يافت و پيش بيني مي کنيم تعداد زيادي از بازيکنان از تيم جدا شوند.

وي افزود: رويکرد جديد هيات موسس باشگاه بر آن بود که افرادي در هيات مديره به کار گرفته شوند که با سوابق اقتصادي خود مانع از مشکلات مالي باشگاه که در سال هاي گذشته وجود داشت، شوند.

جهان بيني گفت: هم اکنون حضور پنج نفر از اعضاي هيات مديره جديد قطعي شده است که شامل اکبر غمخوار مديرعامل سابق پرسپوليس تهران، ابوالفضل جوکار از فعالان اقتصادي، عباس جهان بيني مديرکل ورزش و جوانان استان قم، سيد حسن رضوي معاون برنامه ريزي استاندار قم و محسن بهشتي معاون سابق شهرسازي شهرداري قم مي شود و تا يکي دو هفته آينده دو نفر ديگر نيز معرفي مي شوند.

وي همچنين از آماده سازي ورزشگاه هلال احمر قم براي انجام تمرينات تيم صبا و هم چنين در ورزشگاه شهيد حيدريان خبر داد.

وي ابراز داشت: هنوز در هيات مديره جديد ادامه تيم داري باشگاه صبا در ليگ برتر هندبال بررسي نشده است و مشکل اصلي فعلا براي فوتبال است تا دغدغه مردم کمتر شده و تيم به صورت کامل به قم منتقل شود.

گفتني است تيم فوتبال صباباتري تهران در سال 1387 به قم منتقل شد و از آن پس با نام صباي قم در مسابقات حضور يافت.

تيم فوتبال صباي قم در رقابت هاي فصل گذشته ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور به عنوان نهمي دست يافت و مهم ترين اتفاق پيش رو براي اين تيم انتقال تمرينات آن به شهر قم است.

صبا همچنين سابقه تيم داري در ليگ برتر کشتي فرنگي را نيز دارد و تيم هندبال اين باشگاه نيز هم اکنون در ليگ برتر هندبال باشگاه هاي کشور حضور داشته و رتبه نهمي را در اختيار دارد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/13 17:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن