تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819998871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارنامه مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کارنامه مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس
عليرضا رحيمي که فوتباليست حرفه‌اي بوده، مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس تهران شده است.

اين مدير 60 ساله اصفهاني که خود فوتباليست حرفه اي نيز بوده است، سابقه طولاني در مديريت ورزش دارد و با سپاهان اصفهان مديريت در فوتبال ليگ برتر را نيز تجربه کرده است. عليرضا رحيمي متولد 10 اسفند 1333 در اصفهان است و عليرغم سال ها حضور در تهران، همچنان لهجه اصيل اصفهاني اش را حفظ کرده است.

به گزارش خبرآنلاين، رحيمي يک سپاهاني اصيل محسوب مي شود که تمام دوران فوتبالش را در اين باشگاه سپري کرده است. او از سال 1354 تا 1364 به مدت 10 سال در اين تيم بازي کرد. رحيمي اولين بار در فصل 54 پيراهن سپاهان در ليگ تخت جمشيد را بر تن کرد و در مدت حضورش در اين تيم 11 گل براي سپاهان به ثمر رساند. نکته جالب اينکه يک کارت قرمز هم در ديدار مقابل ماشين سازي تبريز در فصل 55 براي او ثبت شده است! مهم ترين گل او براي سپاهان در ديدار مقابل تاج در فصل 56 بود که باعث شد تساوي 3-3 رقم بخورد. رحيمي در همان فصل در دربي اصفهان نيز يک گل به ذوب آهن زد.

رحيمي پس از بازنشستگي اش مديرکل ورزش استان اصفهان شد و اين سمت را تا سال 1373 بر عهده داشت و با 13 سال، باسابقه ترين مدير ورزش اين استان محسوب مي شود. او از سال 1372 تا 1388 نيز به مدت 17 سال رياست فدراسيون هندبال ايران را بر عهده داشت. او در اسفندماه 1388 با آنکه به تازگي براي يک دوره چهارساله ديگر به رياست اين فدراسيون انتخاب شده بود، استعفا داد. تيم ملي هندبال در دوره مديريت وي براي اولين بار در بازي هاي آسيايي 2006 دوحه مدال گرفت و به مقام سوم رسيد که تا آن زمان مهم ترين افتخار هندبال ايران محسوب مي شد.

رحيمي در مردادماه 1390 به مديريت باشگاه سپاهان انتخاب شد و اين سمت را تا شهريور ماه 1392 در اختيار داشت. عليرضا رحيمي طي دو سال حضور در سپاهان يک بار قهرماني ليگ برتر و يک بار نيز قهرماني جام حذفي را با اين تيم به کارنامه مديريتش افزود.

رحيمي سال قبل و در فصل نقل و انتقالات و حاشيه هاي مربوط به دهنوي، طي يک مصاحبه او را کلاهبردار ناميد و در مورد رويانيان نيز نظر جالبي داده بود : " ببينيد پرسپوليس مال اشخاصي مثل شيريني و رويانيان نيست. آن ها از جنس اين فوتبال نيستند و زود کنار مي روند. شما افرادي مثل پروين، خوردبين، زادمهر، دادکان و مايلي کهن را ببينيد . اينها پرسپوليسي هاي واقعي هستند. مگر نمي گويند که پرسپوليس باشگاهي مردم است اما از شما يک سوالي مي پرسم، چه کساني اين افراد را به فوتبال آورده ، يک شخص مردمي يا سياسي؟ در هر صورت بايد به باشگاه پرسپوليس و هوادارانش احترام گذاشت".



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/02/09 14:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن