تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818215879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخي تحمل قهرماني شهرستاني‌ها را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برخي تحمل قهرماني شهرستاني‌ها را ندارند
کد خبر: ۳۹۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ - 05 May 2014


مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است تحمل اين موضوع که يک تيم شهرستاني بدون داشتن ستاره چنين نتايجي را در ليگ ايران و آسيا به دست آورده، براي خيلي‌ها سخت و مانند خاري در چشم آنهاست.


نعيم سعداوي اظهار کرد: طرح اين موضوع حاشيه است و هدف از حاشيه‌ سازي نيز ضربه زدن به تيم فولاد است. براي خيلي‌ها سخت، طاقت‌فرسا و غير قابل تحمل است و نمي‌توانند شاهد اين باشند که يک تيم شهرستاني با اين شرايط با اقتدار به قهرماني رسيده است.


به نقل از ايسنا، وي ادامه‌ داد: در هر صورت تحمل اين موضوع براي خيلي‌ها سنگين و گران تمام شده است و با توجه به اين‌ که اين موضوع يک حاشيه است، ما در قالب مربي وظيفه داريم که از نظر فني تمرکزمان را روي مجموعه تيم بگذاريم. بازي بسيار حساسي مقابل السد قطر پيش‌رو داريم و تمام تمرکز، تلاش و تفکرمان بايد متوجه دو بازي پيش‌رو با السد باشد.


مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان همچنين گفت: آنهايي که اين حاشيه را ايجاد کرده و به آن دامن زده‌اند، بايد بدانند در هر زمينه‌اي مراجع ذيصلاحي وجود دارد که پيگير اين موضوع و بررسي آن هست اما آنچه محرز است، اين که در مملکتي زندگي مي‌کنيم که فکر نمي‌کنم يک جوان به راحتي بتواند به طور مثال يک کارت جعلي پايان خدمت بگيرد و بازي کند و با گرفتن پاسپورت هم بارها به صورت متعدد به خارج از کشور برود.


وي عنوان‌ کرد: خيلي علاقمند نيستيم به اين موضوعات بپردازيم يا پاسخگوي آن باشيم. به هر حال آن افرادي که به اين حاشيه‌ها دامن مي‌زنند و هدف‌شان هم کاملا مشخص است، خودشان هم بايد اين موضوع را پيگيري کنند و ببينند اصلا چنين موضوعاتي هست يا خير. آنها از جعلي بودن کارت ساسان انصاري نام برده‌اند؛ در حالي که او سال گذشته پدر خود را از دست داد و به خاطر تحت تکلف بودن، کارت معافي خود را دريافت کرد که کار قانوني‌اي هم بوده است.


سعداوي بيان‌ کرد: با توجه به اين‌که در حال حاضر شرايط امتيازدهي براي سهميه مسابقات آسيايي سال آينده دچار تغييراتي شده است، اگر موفق شويم از اين مرحله ليگ قهرمانان آسيا هم صعود کنيم، اين موضوع امتيازات بيشتري را متوجه فوتبال ايران مي‌کند و الان همه بايد به فولاد که تنها نماينده ايران است، کمک کنند، نه اين‌ که حاشيه‌اي ايجاد کنند و به آن دامن بزنند. فکر مي‌کنم اين موضوعات خيلي شايسته نيست و کمکي به فوتبال ايران نمي‌کند.


وي در پاسخ به اين سوال که شايعاتي مبني بر تلاش پرسپوليس براي گرفتن جام قهرماني از فولاد و کمک به سپاهان براي کسب سهميه در رسانه‌ها مطرح شده، نظر شما در اين خصوص چيست، خاطرنشان‌ کرد: به هر حال در ارتباط با اين موضوع قوانين به صورت شفاف وجود دارد. آنها آمده‌اند يک نظريه‌ حاشيه‌اي را مطرح کرده‌اند و با اين‌که هيچ چيزي را ثابت نکرده‌اند، در خصوص تبعات آن مانور مي‌دهند. به نظرم آنها بايد اول اين موضوع مطرح شده را ثابت کنند، سپس دنبال گرفتن جام باشند.


مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان افزود: اصلا باور اين موضوع که يک تيم شهرستاني با حداقل بودجه و بدون داشتن بازيکنان ستاره چنين نتايجي را در ليگ ايران به دست آورد و اکنون هم با اقتدار در ليگ قهرمانان آسيا کار مي‌کند، سخت است. اين موضوع مانند خاري در چشم خيلي‌هاست و نمي‌توانند آن را تحمل کنند و سعي مي‌کنند از هر موضوعي سوءاستفاده و حاشيه ايجاد کنند ولي ما حواس‌مان هست و متوجه اين موضوعات هستيم و سعي مي‌کنيم شرايط بدي را که مسايل حاشيه‌اي مي‌خواهند در تيم ما ايجاد کنند، کنترل کنيم و تمرکزمان را روي کار اصلي‌مان بگذاريم.


سعداوي گفت: آنهايي که اين موضوعات را مطرح کرده‌اند، به نوعي مي‌خواهند فولاد را وارد مسايل حاشيه‌اي کنند. دهکردي يکي از بي‌حاشيه‌ترين مديران عامل باشگاه‌هاي کشور است و کارش را فوتبالي دنبال مي‌کند، آنها مي‌خواهند دهکردي را هم به هر نحوي وارد حاشيه کنند ولي مطمئنا نمي‌توانند خيلي در اين جريانات موفق باشند.


وي در ادامه درباره شرايط فولاد پيش از مصاف با السد قطر عنوان‌ کرد: خوشبختانه آمادگي تيم‌مان خوب است و شناخت خوبي هم از حريف داريم. ملي‌پوشان تيم‌مان هم از اردوي تيم‌ ملي برگشتند.


مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان ادامه‌ داد: تيم السد تيم خيلي خوبي است و از بازيکنان خوبي هم بهره مي‌برد ولي ما هم از نظر هماهنگي در جايگاه مناسبي قرار گرفته‌ و اميدواريم که مشکل خاصي پيش نيايد تا دست پر برگرديم و نماينده شايسته‌اي براي فوتبال ايران باشيم.


وي خاطرنشان‌ کرد: براي اين بازي هدف، انگيزه و برنامه داريم و اميدواريم که دست پر برگرديم. با توجه به اين‌ که تنها نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستيم، تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا از دو بازي پيش‌رو با السد قطر سرافراز خارج شويم و در نهايت به مرحله بعد صعود کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن