تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی از نخبگان و دولتی ها به تولید توجهی ندارند/ بدهی 50 میلیارد تومانی نساجی قائمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران بابایی کارنامی:
برخی از نخبگان و دولتی ها به تولید توجهی ندارند/ بدهی 50 میلیارد تومانی نساجی قائمشهر
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری هرساله به سبب اهمیت موضوع اقتصاد ، پیام سال نو را با شعاری در این حوزه مطرح می کنند گفت: برخی از نخبگان و دولتی ها هنوز به این درک نرسیدند که به تولید بایستی توجه شود.



به گزارش خبرنگار مهر، علی بابائی کارنامی  پشامگاه سه شنبه در نشست با تشکل های کارگری استان مازندران بیان داشت: در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری بایستی همه آحاد جامعه دست در دست هم داده و پایه های اقتصادی کشور  را تقویت نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، با بیان اهداف این اداره کل گفت: در استان مازندران 300تشکل کارگری وجود دارد که مشکلات فراوانی  در حوزه کارگران داریم.

بابائی کارنامی، در ادامه با اشاره به اینکه  اقتصاد ما اقتصاد مقاومی نیست و بر این اساس  استکبار جهانی بر این نقطه از کشور دست گذاشت تصریح کرد: دشمن در این زمینه کور خوانده و ما با عزم ملی از این مرحله نیز به خوبی گذر می کنیم.

وی با بیان اینکه  هرساله با شروع سال نو مقام معظم رهبری با بیان شعاری اساسی نگاه مسوولین را به مسائل اقتصادی معطوف می نماید ابراز داشت:  هنوز برخی از نخبگان و دولتی ها به این درک نرسیدند که به تولید توجه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، با مروری بر مشکلات نساجی مازندران اظهار داشت: مشکلات این حوزه مربوط به 30-15سال قبل است که باید این مشکلات را ریشه ای حل نمود.

بابائی کارنامی،  در ادامه  با بیان اینکه  نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم اظهار نمود: وقتی پای صحبت نساج  های استان می نشینیم  می گویند بعد از تحریم اوضاع  فروش ما خیلی بهتر شده است.

وی به بدهکاری 50 میلیارد تومانی نساجی مازندران به بانک ملی ، دارائی، تامین اجتماعی و به دستگاه های خدماتی اشاره کرد و گفت: این بدهکاریها در بازه زمانی 20تا 30سال به وجود آمده است که باید برای حل مشکلات این حوزه  برنامه ریزی های کارشناسانه صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه نساجی مازندران از بهترین ماشین آلات در ایران و جهان برخوردار است این واحد بزرگ تولیدی استان در زمینه  نیروی انسانی، ماشین آلات ، مواد اولیه و...  مشکل ندارد بلکه باید برای رفع بدهکاری این واحد بزرگ تولیدی، تنفس داده شود.

بابائی کارنامی ادامه داد: با تنفسی که از تامین اجتماعی گرفته شد  به معوقات  کمتر از 15میلیارد تومان یکسال تنفس و به بالاتر از این مقدار تنفس بیشتر داده شد بطوریکه معوقات نساجی مازندران به تامین اجتماعی استان بسیار کم شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بانک ملی نیز تدبیری اتخاذ نماید تا مشکل معوقات نساجی مازنداران پرداخت شود تصریح کرد: حل مشکل نساجی مازندران نیاز به کار کارشناسی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه مشکلاتی که کارگران دارند دیگر صنف ها ندارند عنوان داشت: باید گفتمان های چند نفره و فضای کارشناسی و منطقی را حفظ کرد و نباید همه حرف ها را به این هفته اختصاص دهیم و دوباره فراموش کنیم.

بابایی  کارنامی، با ابراز امیدواری از اینکه قطع به یقین یکی دو سال آتی  شاهد پویایی و شکوفائی اقتصاد کشور  خواهیم شد گفت: بر اساس  ماده 153 قانون کار کارگری  اقداماتی در حوزه تامین مسکن کارگران فاقد مسکن صورت می گیرد.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۰۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن