تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815253687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: به توافقی خوب خوشبینم/ برخی به دلایل سیاسی علاقه ای به دستیابی به توافق ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ظریف: به توافقی خوب خوشبینم/ برخی به دلایل سیاسی علاقه ای به دستیابی به توافق ندارند تهران- ایرنا- «محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه با ابراز خوش بینی نسبت به دست یابی به «توافقی خوب» با 1+5 گفت: برخی در کشور به دلایل سیاسی و یا دلایل دیگر، علاقه ای به دستیابی به توافق با طرف مقابل ندارند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رییس دستگاه دیپلماسی این مطلب را امروز (یکشنبه) در نشست خبری مشترک با «سباستین کورتز» همتای اتریشی خود، این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگار تلویزیون ملی این کشور به زبان انگلیسی بیان کرد.
خبرنگار تلویزیون ملی اتریش از ظریف پرسید: غرب باور دارد که شما و آقای روحانی می خواهید مشکل هسته ای را حل کنید اما چرا برخی نیروهای محافظه کار داخلی مخالف این موضوع هستند؟
ظریف در پاسخ به زبان انگلیسی گفت: آقای روحانی براساس دستورالعمل و قدرتی که از مردم به دست آورده، عمل می کند.من مطمئن هستم اگر توافقی به دست آید که حقوق و مطالبات ایران را محترم بشمارد، چنین توافقی مورد قبول مردم ایران خواهد بود و من و آقای روحانی نیز با آن موافق هستیم .
مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما به تنوع دیدگاه های مختلف در کشورخود افتخار می کنیم. برخی از گروهها و افراد به دلایل سیاسی و یا هر دلیل دیگری علاقه ای به دست یابی به توافق ندارند اما در نهایت آنچه مهم است، آرای اکثرمردم ایران است.
وزیر امور خارجه گفت: ما معتقد و مطمئن هستیم اگر به توافق خوبی دست یابیم از حمایت اکثریت مردم ایران برخوردار خواهیم شد.
ظریف خاطرنشان کرد: اکنون به طرف های مذاکره کننده ما بستگی دارد که کاری کنند که مذاکرات براساس حسن نیت و احترام متقابل پیش رود.
رییس هیات مذاکره کننده هسته ای ایران اضافه کرد: من خوشبین هستم که اگر مذاکرات به این شکل پیش برود، می توانیم به توافقی خوب دست پیدا کنیم.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سباستین کورتز» وزیر امور خارجه اتریش در پاسخ به دعوت همتای ایرانی خود و در راستای گسترش مناسبات وین - تهران و انجام سفری 2 روزه وارد تهران شد.
وی در مدت حضورش در تهران ضمن دیدار و گفت وگو با ظریف، با دیگر مقامات کشورمان نیز به رایزنی و تبادل نظر در خصوص مباحث دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی می پردازد.
این سفر همچنین در راستای فراهم ساختن مقدمات سفر «هاینس فیشر» رییس جمهوری اتریش به تهران انجام می شود.
رییس جمهور اتریش قرار است به زودی به ایران سفر کند.
سیام**9173**9157**1572
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن