تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820912272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي 245 دوره آموزشي براي مددجويان شهرستان فارسان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
اجراي 245 دوره آموزشي براي مددجويان شهرستان فارسان مديركميته امداد امام خميني (ره) شهرستان فارسان از اجرا و برگزاري 245 مورد آموزش مختلف براي خانواده هاي مددجو خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد رضا فتحي با بيان اين مطلب گفت: اين آموزشها در زمينه هاي ديني ، بهداشتي، راهنمايي تحصيلي، مشاوره شغلي و آمورشهاي گروهي بوده است.
وي خاطر نشان كرد: در طول يك سال گذشته براي 780 نفر از مددجويان اجرا شده است كه از انواع آموزشها و مهارتهاي مختلف زندگي بهره مند شدند.
وي گفت: براي برگزاري اين دوره ها 40 ميليون ريال هزينه شده است.
مديركميته امداد امام خميني (ره) شهرستان فارسان همچنين گفت: خيرين اين شهرستان 220 دميليون ريال در قالب كمك به تامين جهيزيه نوعروسان به اين نهاد اهدا كردند.
محمد رضا فتحي گفت: اين خيرين همچنين 28 دستگاه بخاري گاز سوزو 17 تخته فرش، در قالب زكات اموال خود به ارزش 220 ميليون ريال به اين نهاد اعطا كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن