تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820907846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام آتش نشانان خراسان شمالي به دوره هاي آموزشي خارج از استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۹ب.ظ)
اعزام آتش نشانان خراسان شمالي به دوره هاي آموزشي خارج از استان دوره هاي آموزشي کمک فرماندهي در آتش نشاني و غواصي تک ستاره در شيراز و بندر عباس برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل آتش نشاني بجنورد،علي گودرزي، از اعزام 4 نفر از آتش نشانان، به دوره آموزشي، کمک فرماندهي در آتش نشاني؛ که در شيراز برگزار مي شود خبر داد.
گودرزي افزود:سازمان اتش نشاني همواره تلاش نموده است به نحوي موضوعات آموزشي، دوره ها و کارگاه هاي آموزشي تخصصي را به سمت و سوي دوره ها و کارگاه هاي کاربردي و هدفمند هدايت نمايد، تا سازمان آتش نشاني از پشتوانه مناسب نيروي انساني و نيروي متخصص بهره مند شود.
اين مقام مسئول همچنين از اعزام 3 آتش نشان نيز به دوره آموزش غواصي تک ستاره که در بندر عباس در حال برگزاريست،خبر داد و تصريح کرد: نجات افراد از داخل سدها، رودخانه ها، استخرهاي ذخيره آب و آبراهها در کنار ساير موارد امدادي از وظايف اين سازمان مي باشد،که در همين راستا سه نفر از آتش نشانان که از نيروهاي جوان و ورزيده سازمان هستند، به اين دوره آموزشي اعزام شدند.
حسن طبري، نجف رباني، محمود دلير، قربان قليچي از جمله افراد اعزامي به دوره کمک فرماندهي در آتش نشاني و آقايان،حميد شادکام، ياسر باغچقي و سروش ميرشکار افرادي هستند که به دوره اموزش غواصي در بند عباس اعزام شده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن