تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819984941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشویق معاون وزیر صنعت: صادر کنندگان ارز خود را در بازار بفروشند/ صادرات از واردات جلو زد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تشویق معاون وزیر صنعت: صادر کنندگان ارز خود را در بازار بفروشند/ صادرات از واردات جلو زد اقتصاد > بازرگانی - مهر نوشت:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در ماه گذشته صادرات از واردات پیشی گرفته است، گفت: صادرکنندگان 100 درصد ارز حاصل از صادرات خود را در بازار فروختند. ولی اله افخمی راد در خصوص وضعیت فعلی پورتال ارزی و رصد ارز صادرکنندگان از سوی دولت برای اطمینان از ورود آن به بازار گفت: پورتال ارزی برای شرایط خاصی طراحی شده بود که اختلاف قیمت ارز وجود داشت و این احتمال بروز می کرد که اختلاف قیمت، سبب عدم ورود ارز حاصل از صادرات به بازار شود. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در ماه فروردین گذشته، صادرات از کشور از میزان واردات فزونی یافته است و ارز مورد نیاز برای واردات به نوعی از صادرات تامین شده است. او گفت: هم اکنون صادرکنندگان 100 درصد ارز خود را وارد چرخه اقتصادی کشور می کنند و دلیلی نیز ندارد که این کار را انجام ندهند. افخمی راد با بیان اینکه هم اکنون نباید دست و پای صادرکنندگان را با مسائلی همچون پورتال ارزی بست، گفت: تا جایی که امکان دارد باید به سمت اقتصاد آزاد حرکت کنیم، چراکه اقتصاد آزاد همان اقتصاد مقاومتی است.
23231  



دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 11:33:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن