تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820250947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلم نجات دهنده نسل جوان جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه زنجان: معلم نجات دهنده نسل جوان جامعه است خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت : نسل جوان بزرگترین ثروت کشور و معلم نجات دهنده این نسل در جامعه است
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 10:52



 به گزارش سرویس خبر پانا، حجت الاسلام علی خاتمی در سی امین یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری افزود: نیروی انسانی در ارزیابی حیاتی و فکری یک کشور مطرح است و کشوری که از لحاظ نظامی و دیگر جنبه ها ساقط شود سرمایه انسانی باعث ارتقا آن در عرصه های بین المللی و داخلی است. وی یادآورشد: مهمترین اصل یک کشور، داشتن نیروی انسانی متعهد، عالم و بااحساس مسوولیت است.

حجت الاسلام خاتمی تصریح کرد: دانش آموزان امانت های 75 میلیون انسان در دست معلمان کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نسل جوان احساس غرور ملی، عزت و سربلندی داشته باشد این مایه سربلندی و سعادت دنیوی و اخروی معلمان پرتلاش است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: به لحاظ شرافت شغل و مسوولیت معلم، هرچه از مقام معلم بیان شود جایی برای ادای حق مطلب وجود دارد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مردم سه دسته اند افزود: دسته ای عالم ربانی و دانشمند هستند که این گروه علم را در راستای هدف خاصی به کار می برند، گروه دوم کسانی هستند که علمشان به کمال رسیده و اهل نجات و امید هستند وگروه سوم نیز همچون تخته سنگی بر روی آب همیشه در حال نوسان و معلق هستند.

وی ادامه داد: همه معلمان کشور در قبال تعلیم و تربیت نسل جوان مسوول هستند. 

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان نیز گفت: هفته معلم نماد و نشانه ای برای احترام به مقام و نقش معلم است.

مرتضی تمجیدی افزود: معلم نقش تاثیر گذاری در راستای توسعه و رشد کشور داشته و دارد.

وی آثار شهید مطهری را الگوی خرد ورزی و آزاد اندیشی افراد ذکرکرد و یادآورشد: زمانی که جریان های چپ و راست و مکاتب فرهنگی بیگانه در کشور تاخت و تاز می کردند این شهید عالم، با آثار خود به نیازهای زمان پاسخ می داد.

تمجیدی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز آثار شهید مطهری مورد نیاز و استفاده عموم ملت ایران قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: از مسوولان کشور انتظار می رود قدر و منزلت معلم را پاس داشته و برای حل مشکلات این قشر زحمت کش تلاش کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن