تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820281714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر از معلم باید در جامعه نهادینه شود/ معلم هنر انسان‌سازی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر حجت الاسلام حسینی:
تقدیر از معلم باید در جامعه نهادینه شود/ معلم هنر انسان‌سازی دارد
بندردیر- خبرگزاری مهر: امام جمعه دیر گفت: فرهنگ ارزشمند تقدیراز معلم باید در جامعه نهادینه شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی بعدازظهر چهارشنبه در آئین تقدیر از معلمان کارکنان تامین اجتماعی شعبه دیر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری وهفته معلم اظهار داشت: معلم هنر انسان‌سازی دارد که انسان را برای جامعه تربیت می‌کند. وی ادامه داد: معلم اخلاق را در شاگرد نهادینه می‌کند و مسئول هدایت و راهنمایی شاگرد است و خدا و فرشتگان به او درود می‌فرستند. رئیس تامین اجتماعی شعبه دیر گفت: من از زحمات تمام معلمان که در طول سال تحصیلی تلاش‌های خوبی برای تعلیم دانش‌آموزان به کار بسته‌اید کمال تشکر را دارم.

عبدالله عباسی افزود: هدف از این جلسه تقدیراز زحمات 10 نفر از معلمان گذشته کارکنان تامین اجتماعی شعبه دیر است. توسعه پایدار در گرو توجه به آموزش و پرورش است بخشدار مرکزی دیر گفت: زیربنایی‌ترین مجموعه های اداری کشور نهاد آموزش وپرورش است که وظیفه تربیت نیروی انسانی برعهده دارد. محمد فخرایی افزود: به آموزش و پرورش باید بیشتر توجه شود زیرا توسعه پایدار در گرو این مجموعه است. برنامه‌های هفته معلم در شهرستان دیر رئیس آموزش و پرورش دیر گفت: امروز عمل دانش آموزان گذشته این معلمان نشان می‌دهد که معلمان در کار تعلیم و تربیت خود موفق بوده‌اند.

عبدالرسول صالحی افزود: در هفته معلم تقدیر از معلمان نمونه شهرستان و استان در دستور کار آموزش وپرورش قراردارد و در مدارس نیز برنامه هایی در تجلیل از معلمان اجرامی شود. در این مراسم که در محل تامین اجتماعی شعبه دیر برگزار شد، از 10نفر از معلمان کارکنان تامین اجتماعی شعبه دیر با لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۸:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن