تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820752505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه انزلی : بایستی برای نشر افکار کاربردی امام (ره) تلاش کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه انزلی : بایستی برای نشر افکار کاربردی امام (ره) تلاش کنیم انزلی - ایرنا - امام جمعه بندرانزلی گفت : امروز باید برای نشر افکار امام خمینی ( ره ) که عزت و سربلندی را برای ایرانیان به همراه آورد تلاش کنیم .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈ سید داوود موسوی ˈ روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره ) اظهار کرد : اگر خواهان استمرار این نعمت هستیم باید پیروی رهنمودهای آن پیر فرزانه باشیم .
وی افزود : در دنیای امروز هنوز افکار کاربردی امام (ره) بر دلها حاکم است و استمرار آن از بیانات مقام معظم رهبری امید به آینده روشن را قوت می بخشد .
وی همچنین در خصوص برنامه ریزی برای گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر ، سوم خرداد را شاخص عزت و سربلندی مردم ایران عنوان و تصریح کرد : ایرانیان در زمانی که جهان آنها را تنها گذاشته بود با توکل به خدا و هدایت امام ( ره ) در مقابل دشمن مقاومت کردند و حماسه ای خارق العاده آفریدند که امام راحل آن را کار خدا خواند .
امام جمعه بندرانزلی خاطرنشان کرد : حماسه فتح خرمشهر برای همیشه ماندگار است و ما باید خاطرات آن دوران را با صداقت به آیندگان منتقل کنیم .
در ادامه جلسه فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت : استمرار انقلاب اسلامی مستلزم عمل به آرمانها و اصول اندیشه های امام (ره) است .
ˈ قاسم روحانی فرˈ ابراز امیدواری کرد ، همانگونه که در سوم خرداد با مقاومت و ایثار به پیروزی دست یافتیم بتوانیم میراث دار خوبی برای آیندگان باشیم . ک/1
620/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن