تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815592706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفان تجزیه اوکراین در اودسا تجمع کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مخالفان تجزیه اوکراین در اودسا تجمع کردند تهران – ایرنا- هزاران نفر از هواداران ˈاوکراین واحدˈ شب گذشته(یکشنبه شب) برای نشان دادن اعتراض خود به تجزیه این کشور، به خیابان های اودسا در جنوب اوکراین آمدند.


به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری فرانسه از اودسا، هزاران نفر از هواداران ˈاوکراین واحدˈ که برخی چماق در دست داشتند، پس از آمدن به خیابان ها در مقابل اداره پلیس منطقه اودسا تجمع کردند.
تجمع کنندگان که در میان آن ها حدود پنجاه تن از اعضای گروه شبه نظامی ملی گرای افراطی ˈ پراوی سکتورˈ نیز حضور داشتند، شعارهایی در مخالفت با تجزیه اوکراین سر دادند.
ˈایوان کاترین چوکˈرییس پلیس منطقه اودسا در حالی که لباس شخصی بر تن داشت، به همراه دو تن از معاونانش خطاب به تجمع کنندگان گفت: همه در برابر قانون برابر هستند و من روی کمک و پشتیبانی شما حساب می کنم.
گفته های وی در مورد این که ˈاوکراین یکپارچه و اودسا بخشی از اوکراینˈ است، مورد تشویق حضار قرار گرفت.
وی افزود : ما برگزاری تجمع مسالمت آمیز و بیان دیدگاه ها را برای هیچ کس ممنوع نمی کنیم اما با افرادی که جدایی طلبی و استقلال بخش هایی از اوکراین را تبلیغ می کنند، مخالفیم.
بر پایه این گزارش، تجمع کنندگان پس از پایان سخنان رییس پلیس اودسا در آرامش به سمت بنای ˈاتحادیه های کارگریˈ رفتند که آتش سوزی روز جمعه آن، جان 42 نفر را گرفت.
در پایان این تجمع، پرچم اوکراین که در ناآرامی های روز شنبه از ساختمان به پایین کشیده و سوزانده شده بود، بار دیگر بر فراز آن به اهتزاز در آمد.
اروپام ** 9053**1485** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن