تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش محور برنامه های فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران شعبانی:
آموزش و پرورش محور برنامه های فرهنگی است
قائمشهر - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران، دستگاه آموزش و پرورش را محور برنامه های فرهنگی کشور دانست و اظهار داشت: آنهایی که آموزش و پرورش را با محور اقتصادی می سنجند درک درستی از آن ندارند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعبانی شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم در شهرستان قائمشهر با اشاره به وجود 400هزار دانش آموز مازندرانی با استعدادهای درخشان ، آموزش و پرورش را به ظرف بزرگی برای فعالیت های فرهنگی تشبیه کرد و از استاندار خواست که با یک نگاه دقیق و عالمانه به مسائل آموزش و پرورش همه مباحث فرهنگی را در اختیار معلمان قرار دهند.

شعبانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی برتبدیل اندیشه به باور گفت : دادن اطلاعات به دانش آموزان و تبدیل اطلاعات و عقیده به باور یک پدیده، دو وظیفه اصلی معلم است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد علامه مطهری ویژگی های ممتاز این استاد گرانقدر را برشمرد و اظهار داشت : استاد مسئله شناس ، مخاطب سنج ونیاز سنج بوده وهمه کتابهای ایشان براین اساس تألیف شده است. وی افزود : بزرگترین مشکل پژوهشی امروز فقر مسئله شناسی است ولی استاد مطهری به آن توجه جدی می نمود ومامی توانیم اذعان کنیم با توجه به مواج بودن علم سخنان دکتر مطهری برای تمامی دورانها و زمانها کاربرد دارد. معلمین در همه عرصه ها تأثیرگذار هستند

آیت الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائمشهر و نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز سخن امام راحل مبنی بر اینکه معلمی شغل انبیاست را برگرفته از آیات الهی دانست و اظهار داشت : انبیاء الهی برای تعلیم کتاب و حکمت مبعوث شدند و تعلیم رسالت اول آنان بوده است.

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر بسط و گسترش تعلیم و تربیت در نظام الهی و رسیدن انسان به هست والای پرودگار بیان کرد : رسالت و مسئولیت فرهنگیان در این برهه از زمان برای مقابله با تبلیغات و ترفندهای سوء دشمن بسیار سنگین و تأثیرگذار است.

آیت اله معلمی بابیان اینکه معلمین با همه خانواده ها در ارتباط هستند اذعان داشت : معلمین می توانند از طریق ارتباطی که با خانواده ها دارند موجب ارتقاء فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در بین آنان  و افزایش آرامش و حفظ نظم در جامعه گردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کسب رتبه برتردر سه رشته توسط یک دختر دانشجوی حوزه علمیه الزهرای قائمشهر در المپیاد سراسری ، موفقیت های خوب دبیران و دانش آموزان قائمشهری را در المپیادهای علمی و فرهنگی استانی و کشوری قابل توجه، نوید بخش و امیدوارکننده دانست.

رئیس آموزش و پرورش قائمشهر هم طی سخنانی معلمان را عاشقانی دانست که می سوزند تا بسازند و همه تلاششان براین است که خنده را برلب دانش آموزان بنشانند.


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۰۸:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن