تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813193027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت و سربلندی ایران به برکت خون شهیدان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام طاهری:
عزت و سربلندی ایران به برکت خون شهیدان است
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرحوزه علمیه استان مازندران با اشاره به اینکه امروز ایران تبدیل به بزرگترین قدرت اسلامی جهان شده است، تاکید کرد: این عزت و سربلندی به برکت خون پاک شهدا است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری عصر یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 300 شهید فرهنگی، اظهار کرد: استان مازندران در 8 سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرد. وی بابیان اینکه شهید پرچم و علم است، گفت: در هر ارتشی اگر علم سقوط کند آن سپاه شکست می‌خورد. مدیر حوزه علمیه استان مازندران با تاکید براینکه دشمنان نمی‌خواهند فرهنگ ایثاروشهادت در جامعه نهادینه شود، افزود: در زمان خلافت بنی‌امیه نیز کفار خواستند مردم شهدا احد را از یاد ببرند که با امداد غیبی نتوانستند. حجت الاسلام طاهری به تهاجم فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: امروز نیز ما با دشمنان وارد جنگ هستیم و اگر برنامه درستی نداشته باشیم ممکن است در این نبرد شکست بخوریم. وی در ادامه با بیان اینکه امروز پلاکها و استخوانهای خردشده سندهای مظلومیت هستند، گفت : نگذاریم دشمنان خونهای شهدا را زیر پا له کنند. حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اطاعت از ولایت فقیه، افزود: اگر امروز پشتیبان ولایت فقیه نباشیم ممکن است بلای صفین به سرمان بیاید، امروز ولی فقیه در مقابل کفرایستادگی کرد ومانیز باید درعرصه های مختلف پشتیبان رهبری باشیم. مدیرحوزه علمیه استان مازندران بابیان اینکه نکند ماهواره‌ها و اینترنت با عینک‌های رنگی زانوهای ما را شل کند، گفت: امروز کارگران به تبعیت از مقام معظم رهبری باید در عرصه تولید تلاش کنند و قشر فرهنگی جامعه نیز در حوزه فرهنگ ورود پیدا کنند.


۱۳۹۳/۲/۱۴ - ۱۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن