تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام خلیج فارس یادآور غیرت و عزت ملی ایرانیان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد سمغانی نژادیان مطرح کرد:
نام خلیج فارس یادآور غیرت و عزت ملی ایرانیان است
گچساران-خبرگزاری مهر: رئیس شورای اطلاع رسانی شرکت نفت و گاز گچساران گفت: نام خلیج فارس یادآور غیرت و عزت ملی ایرانیان است.



به گزارش خبرنگار مهر، بهمن سمغانی نژادیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دهم اردبیهشت هرسال روز غیرت ملی و ویژه تمامیت ایرانیان است. سمغانی نژادیان با بیان اینکه شرکت نفت و گاز گچساران در راستای معرفی جایگاه والای خلیج فارس همواره پیشتاز بوده است، اظهار داشت: این شرکت برنامه ای برای ارج نهادن به این روز بزرگ از طریق فضای مجازی طراحی کرده است. وی افزود: کاربران باید سامانه اینترنتی با نام "خلیج فارس " را از طریق سیستم جامع رایانه ای نفت و گاز گچساران جستجو کنند تا با این کار در این روز نام خلیج فارس جهانی شود. رئیس شورای اطلاع رسانی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: از سال 84 روز دهم اردیبهشت هرسال از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی روز اخراج پرتغالی ها از تنگه هرمز با نام روز خلیج فارس نامگذاری شده است. سمغانی نژادیان این روز را نماد رشادت ها و پاسداشت حرمت این مرزو بوم عنوان کرد و افزود: حفظ جایگاه و عظمت نام خلیج فارس همواره از وظایف ایرانیان بوده است. وی تاکید کرد: دراين برهه اززمان، همگان بايد از تمام ابزارهاي فرهنگي، هنري براي بيان و حفظ اصالت نام خليج فارس استفاده كنيم واقدامات مرتبط با گرامیداشت نام خليج فارس نبايد منحصر به يك روز بلكه بايد در تمام طول سال تداوم يابد.


۱۳۹۳/۲/۷ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن