تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821154550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسپانیا پای ژاپن را به آمریکای لاتین باز می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اسپانیا پای ژاپن را به آمریکای لاتین باز می کند تهران – ایرنا – رهبران اسپانیا و ژاپن روز یکشنبه توافق کردند که مادرید به توکیو برای نفوذ در کشورهای آمریکای جنوبی کمک کند.


به گزارش خبرگزاری کیودو، شینزو آبه و ماریانو راخوی نخست وزیران دو کشور ژاپن و اسپانیا، امروز در شهر ˈسانتیاگو د کومپوستلاˈ توافق کردند که دو کشور روابط اقتصادی و بازرگانی خویش را گسترش دهند.
دو طرف امروز همچنین بر سر گسترش روابط امنیتی نیز به توافق رسیدند.
اسپانیا که سابقه تاریخی در آمریکای جنوبی دارد، به شرکت های ژاپنی برای حضور در بازارهای این منطقه کمک خواهد کرد. در مقابل، ژاپن نیز متعهد شد که به شرکت های اسپانیایی برای حضور در بازارهای آسیا کمک کند.
شینزو آبه امروز مراتب قدردانی خود و کشورش از میزبانی و مهمان نوازی اسپانیایی ها در جریان سفر ˈناروهیتوˈ ولیعهد ژاپن به اسپانیا در ماه ژوئن گذشته را به مقام های مادرید ابلاغ کرد. ناروهیتو برای شرکت در مراسم چهارصدمین سال روابط ژاپن و اسپانیا به مادرید رفته بود.
شینزو آبه اولین نخست وزیر ژاپن است که در 11 سال گذشته به اسپانیا سفر می کند.
نخست وزیر ژاپن در این سفر، پیش از اسپانیا به آلمان، انگلستان و پرتغال رفت و قرار است پس از ترک اسپانیا عازم فرانسه و بل‍ژیک شود.
مترجمام**9163 **1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن