تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820860805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتی: برد پر گل رئال مادرید پایان فلسفه بازی گواردیولا نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آنچلوتی: برد پر گل رئال مادرید پایان فلسفه بازی گواردیولا نیست تهران - ایرنا - کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا سرخوش از صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، گفت که باخت سنگین بایرن مونیخ پایان فلسفه بازی پپ گواردیولا نیست.


به گزارش ساکرنت، رئال مادرید شب گذشته (سه شنبه شب) در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی، به برتری پر گل 4 بر صفر رسید و با توجه به برد یک بر صفر در مسابقه رفت، در مجموع با پیروزی 5 بر صفر راهی دیدار نهایی در لیسبون شد.
این نتیجه سنگین ترین شکست پپ گورادیولا به عنوان سرمربی بود.
آنچلوتی بعد از بازی گفت: از نتیجه ای که به دست آمد تعجب نکردم. بازیکنان بسیار عالی بازی کردند. نیمه نخست عالی بود. از همه آنها تشکر می کنم.
وی همچنین باخت سنگین بایرن مونیخ را پایانی برای شیوه ای که گواردیولا در بارسلونا پایه گذاری کرد و اکنون تلاش می کند آن را به بایرن بیاورد، ندانست و افزود: این فقط یک پیروزی در مقابل یک تیم قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی بود نه بیشتر.
این مربی ایتالیایی اظهار داشت: ما عالی بازی کردیم و بردیم اما این به معنی پایان فلسفه گواردیولا نیست. بایرن به این شیوه بازی ادامه خواهد داد و گواردیولا فلسفه خود را پی می گیرد چرا که با این شیوه بارها و بارها برده است.
امشب (چهارشنبه شب) تیم های چلسی و اتلتیکو مادرید در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند تا برنده این بازی حریف رئال مادرید در دیدار نهایی شود.
ورزشی(6)**9126**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن