تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820747077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاراته‌کاي قمي به دور نخست اردوي تيم ملي پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۱۷ب.ظ)
کاراته‌کاي قمي به دور نخست اردوي تيم ملي پيوست امير مهدي‌زاده کاراته کاي قمي از امروز به دور نخست اردوي تيم ملي کاراته کشورمان در سالن شهيد کبکانيان تهران پيوست.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ دومين مرحله از اردوي تيم ملي کاراته کشورمان از امروز در سالن شهيد کبکانيان تهران اغاز مي‌شود و امير مهدي‌زاده دارنده طلاي مسابقات جهاني فرانسه، در اين مرحله از اردو با هامون درفشي‌پور به رقابت مي‌پردازد.
در حالي که مهدي‌زاده و درفشي‌پور، برترين‌هاي وزن 60 کيلوگرم تيم ملي کاراته را تشکيل مي‌دهند، تيم ملي کاراته کشورمان براي کسب مدال از بازي‌هاي آسيايي اينچئون کره جنوبي و مسابقات جهاني کاراته برمن آلمان در اين وزن به درخشش اين 2 کاراته کا چشم دوخته است.
کاراته کاي قمي تيم ملي کشورمان که سال گذشته در ترکيب تيم آذرخودرو قم در سوپرليگ کاراته کشورمان شرکت کرده بود در تلاش است موفقيت خود در مسابقات جهاني فرانسه را اين بار در آلمان تکرار کند اما وي اخيرا اعلام کرده بود که کسب مدال از بازي‌هاي آسيايي براي وي در اولويت است و پس از آن، به مسابقات جهاني آلمان مي‌انديشد.
نخستين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي در در سالن شهيد کبکانيان در شرايطي از امروز آغاز مي‌شود که زمان و نحوه برگزاري مرحله دوم انتخابي تيم ملي، طي نشست مسئولان فدراسيون کاراته با کادر فني مشخص مي‌شود.
در حال حاضر 20 کاراته کا در اردوي آمادگي حضور دارند که با برگزاري انتخابي دوم تعداد آن‌ها کاهش پيدا مي‌کند و اين مرحله اردو تا روز پنج شنبه 18 ارديبهشت ماه ادامه دارد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن