تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در فیروزکوه؛ خودرو سواری با 51 میلیون ریال خلافی متوقف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در فیروزکوه؛ خودرو سواری با 51 میلیون ریال خلافی متوقف شد دماوند- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا کمری با بیش از 51 میلیون ریال خلافی توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خبر داد.


سرهنگ ˈشیخ مراد مرادیˈ عصر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فیروزکوه هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی تویوتا کمری بژ رنگ را حین ارتکاب تخلف متوقف کردند.
وی گفت: در بررسی از خودرو مورد نظر مشخص شد راننده آن دارای 180 مورد تخلف به مبلغ 51 میلیون و 340 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است.
سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه بر اساس ماده هشت رسیدگی به تخلفات رانندگی، در صورتی که مبلغ خلافی بیش از 10 میلیون ریال باشد خودرو تا پرداخت کامل دیون دولتی در توقیف پلیس قرار خواهد گرفت، افزود: خودرو مورد نظر توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شده است.
وی از رانندگان و مالکان وسایل نقلیه خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب تخلفات خودداری کنند.
این مقام مسؤول در خاتمه خاطرنشان کرد: مالکان خودروها می توانند با استعلام مبلغ خلافی با اضافه کردن * به پشت شماره VPN کارت خودرو و یا ارسال پیامک به شماره 1101202020 و یا سایت rahvar120 از مبلغ خلافی خود مطلع شوند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن