تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820299273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 369 واحدی شاخص بورس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کاهش 369 واحدی شاخص بورس
شاخص بورس تهران امروز و در دومین روز معاملاتی هفته نیز به روند نزولی خود ادامه داد و با کاهش 369 واحدی مواجه شد.
آفتاب: بورس اوراق بهادار تهران بدون توجه به اخبار مثبت اقتصادی همچون آغاز کاهش نرخ سود سپرده بانکی به مسیر نزولی خود ادامه داد و علی رغم فعالیت صندوق توسعه بازار سرمایه با افت بیش از 300 واحدی مواجه شد.

به این ترتیب برخی حقوقی‌های بازار بدون توجه به شرایط کلی بازار به فروش‌های پر حجم خود ادامه می‌دهند که این همین امر موجب شده است تا ‌علی رغم فعالیت صندوق توسعه بازار سرمایه، بخشی از بازار با عرضه‌های غیر‌عادی مواجه شود.

بر این اساس در بازار امروز نیز همانند روز گذشته روند کاهشی قیمت ها ادامه پیدا کرد و شرکتهایی مانند مپنا،پالایشگاه بندرعباس،تاپیکو،بانک صادرات،غدیر،نفت و گاز پارسیان،هلدینگ خلیج فارس،مخابرات،ایران خودرو،سیمان قائن،بانک ملت و نفت بهران بیشترین تاثیر را در ادامه روند کاهشی بورس گذاشتند.

در مقابل شرکتهای گل گهر،صندوق بازنشستگی،توسعه معادن و فلزات به همراه چادر ملو از شرکتهایی بودند که تاثیر اندکی در رشد شاخص بورس گذاشتند.

در بازار امروز همچنین شرکتهای دارویی و سیمانی از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و داروسازی روزدارو و زهراوی به همراه سیمان فارس و سیمان شرق بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند این در حالی است که مپنا،سرمایه گذاری صنعت بیمه به همراه نیروترانس و معادن بافق از شرکتهای با بیشترین تقاضای فروش بودند.

به گزارش ایسنا، در مجموع در بازار منفی امروز بیش از 510 میلیون سهم به ارزش 184 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح 376 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.




تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن