تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817002343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت های ضدفرهنگی دشمنان مخرب تر از سونامی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان رضازاده هشدار داد:
فعالیت های ضدفرهنگی دشمنان مخرب تر از سونامی است
اصفهان- خبرگزاری مهر: مدیرعامل موسسه تحقیقاتی اهل البیت (ع) با اشاره به اینکه فعالیت های ضدفرهنگی دشمنان مخرب تر از سونامی است، گفت: ادعیه معصومان برترین پاتک در برابر هجمه بی امان فرهنگ نا امیدی در جامعه ایرانی اسلامی ماست.



به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین رضا زاده پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه با موضوع "رونمایی از پورتال تحقیقاتی اهل البیت (ع)" اظهار داشت: موسسه تحقیقاتی و نشر معارف اهل بیت (ع) از سال 85 با هدف ارائه کتابخانه اسلامی و بانک های اطلاعاتی در فضای مجازی در راستای پاسخگویی به نیازهای کل هم وطنان به ویژه شیفتگان اهل بیت (ع) تأسیس شد و در طول 8 سالی که از افتتاحیه این موسسه می گذرد توانسته سهم خوبی در ارائه علوم و معارف اهل بیت (ع) داشته باشد.

وی افزود: روزانه حدود 10 هزار نفر از سایت های متعدد این موسسه مانند دانشنامه اسلامی، راز ماندگاری، سایت غدیر، ولایت و دیگر سایت ها بازدید می کنند و به تازگی نیز سایت حدیث پژوهی رونمایی شده که امیدواریم نقش خوبی در توسعه فرهنگ اهل بیت (ع) داشته باشیم.

مدیرعامل موسسه تحقیقاتی اهل البیت(ع) تاکید کرد: ارائه روش های تحقیقاتی و پژوهشی و مدل سازی برای محققان، لینک کردن محققان برای انجام پروژه های مشترک و پیشگیری از موازی کاری در انجام پژوهش های مشترک با یک موضوع و هدفمندی پژوهش ها برای  بهره وری بیشتر از جمله عملکردهای این موسسه در طول این سال ها بوده است.

ارائه عنوان های مورد نیاز جامعه به پژوهشگران در موسسه اهل البیت (ع)

وی با اشاره به اینکه تعداد 20 تا 30 هزار رساله در حوزه ها داریم که موضوعات آن مورد نیز جامعه نیست، ادامه داد: ارائه عنوان های به روز و مطابق نیاز جامعه به پژوهشگران از مهم ترین کارهای این موسسه بوده  و امیدواریم با رونمایی از پورتال تحقیقاتی اهل البیت (ع) فصل جدیدی در حوزه تحقیق و پژوهش و همکاری میان محققان نقش خوبی برای موسسه فرهنگ اهل البیت داشته باشیم.

رضا زاده با اشاره به فعالیت رسانه های بیگانه برای از میان بردن اصالت فرهنگی ایرانیان بیان داشت: دشمنان در پی آن هستند تا ارزش های جامعه ایرانی اسلامی را نابود کنند و عدم تعهد افراد چه در اجتماع و چه در خانواده یکی از نقشه های مهم آنها در این زمینه است.

وی با ارائه مثالی از تأثیر کارهای فرهنگی بر بهبود توانمندی های اجتماعی افراد گفت: از زمانی که شرکت فولاد مبارکه تصمیم گرفت تا معاونت فرهنگی خود را راه اندازی کند و در راستای توانمندسازی بنیان اعتقادی خانواده ها سرمایه گذاری کند 40 درصد بهره وری شاغلان در این کارخانه ها بالاتر رفته است.

طلاب اصفهانی و دانشجویان هنوز موسسه اهل البیت را نمی شناسند

مدیرعامل موسسه تحقیقاتی اهل البیت(ع) با اشاره به اینکه طلاب اصفهانی و دانشجویان هنوز موسسه اهل البیت را نمی شناسند، بیان داشت: بنای موسسه و ایجاد بانک های اطلاعاتی قوی سالیان سال طول کشیده است.

وی ادامه داد: لازم است اصحاب رسانه و مطبوعات در این زمینه اطلاع رسانی های لازم را داشته باشند تا پژوهشگران با آگاهی از امکانات این موسسه بتوانند از آنها در راستای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند چرا که خبرنگاران می توانند جامعه را به سوی ارزش های نیاکان ما هدایت کنند.

رضا زاده  تاکید کرد: یکی از نقشه های دشمنان ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه ایرانی است اما ادعیه معصومان برترین پاتک در برابر هجمه بی امان فرهنگ نا امیدی در جامعه است.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه سبک زندگی مناسب سایت ادعیه را راه اندازی کرده ایم تا با بهره گیری از فرمایشات معصومان که هزاران نسخه شفابخش را برای کار و زندگی در خود نهفته دارد به جامعه کمک کنیم.


۱۳۹۳/۲/۱۴ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن