تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819966054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ساری:دشمنان انقلاب اسلامی اقتصاد و فرهنگ ملت ایران را هدف قرار دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ساری:دشمنان انقلاب اسلامی اقتصاد و فرهنگ ملت ایران را هدف قرار دادند ساری - ایرنا - امام جمعه ساری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی امسال دو واژه مهم، تعیین کننده و سرنوشت ساز ملت ولایتمدار ایران اسلامی را مد نظر قرار داده اند، گفت: به همین خاطر دشمنان انقلاب و اسلام اقتصاد و فرهنگ ملت ایران را مورد هدف شیطانی خود قرار دادند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈنورالله طبرسیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری افزود: دشمنان نظام اسلامی از پیام تاریخی رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با محوریت عزم ملی و مدیریت جهادی هراس دارند و با ایجاد تفرقه و تنشج بین مردم و مسوولان انقلاب اسلامی قصد ساقط کردن حاکمیت اسلامی را دارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : ملت ولایتمدار ایران اسلامی پشتیبان ولایت فقیه و نیز حافظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند و هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد کوچک ترین خدشه ای به ارزش های انقلاب و حاکمیت اسلامی وارد کند.
وی به اهمیت اقتصاد در اسلام اشاره کرد و افزود : در دین مبین اسلام اقتصاد در واقع شریان حیاتی یک جامعه محسوب می شود زیرا بزرگ ترین نهاد اجتماعی ما اقتصاد است و در واقع اقتصاد در خدمت ما است نه اینکه ما در خدمت اقتصاد باشیم.
طبرسی گفت : به لحاظ اهمیت فراوان اقتصاد در قرآن کریم 450 آیه در رابطه با اقتصاد است و نیز روایات و احادیث فراوانی وجود دارد تا مردم بدون دغدغه و مشغله براحتی بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.
امام جمعه ساری همچنین به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمنان نظام اسلامی است و دشمنان بخوبی به این امر واقف هستند.
وی افزود: مسوولان نظام اسلامی و مردم ولایتمدار ایران اسلامی بحث اقتصاد و فرهنگ را جدی بگیرند و هر گز اجازه ندهند دشمنان به اهداف پلیدشان دست یابند.
طبرسی همچنین با تبیین و تشریح ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : همان گونه که خداوند در قرآن کریم به پیامبر اسلام (ص) وعده داده بودند به ایشان کوثری عطا کردند که امروز در همه جای جهان جاری است و بیش از همه در مازندران ما شاهد آن هستیم.
وی افزود : سادات که فرزندان فاطمه زهرا (ص) به حساب می آیند در مازندران جایگاه خاصی دارند و 20 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.
امام جمعه ساری گفت : بر اساس آمارهای موجود از سه میلیون نفر جمعیت مازندران 616 هزار و 87 نفر سید هستند.
وی افزود : پرچمی که روی گنبد مطهر حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داشت در حال حاضر نزد بنده است و قرار است طی مراسم ویژه ای رونمایی و به سادات این دیار هدیه شود.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در پنجم اردیبهشت ماه سال 59 اشاره کرد و گفت : هواپیماهای جنگنده آمریکا در چنین روزی وارد خاک میهن اسلامی ایران شد تا دشمنان بتوانند به اهداف پلیدشان دست یابند اما به فضل الهی باد، طوفان و شن را مامور کرد تا هواپیماهای دشمن سرنگون و همه سرنشینان نابود شوند.ک/2
609/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن