تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش هزينه حملات سايبري به کسب و کار‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳۸ب.ظ)
افزايش هزينه حملات سايبري به کسب و کار‌ها به همان ميزان که ميزان حملات زياد مي‌شود و امنيت کمتر مي‌شود، ميزان هزينه براي ترميم اثرات مخرب آنها هم افزايش مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت پرايس‏‌واترهاوس کوپر ((Pricewaterhouse Coopers (PwC) که عرضه‏‌کننده خدمات شغلي و حرفه‌‏اي است دريافته است که عليرغم اينکه از تعداد حملات سايبري به کسب و کارهاي تجاري کاسته شده است، هزينه و اثرات مخرب اينگونه حملات افزايش يافته است.
برآوردهاي اين شرکت نشان مي‌‏دهد هزينه‏‌اي که اين حملات و تهديد‌ها براي کسب و کارهاي تجاري به همراه دارند، براي سومين سال متوالي افزايش يافته است.
برآوردهاي اين شرکت نشان مي‌‏دهد هزينه نشت داده‏‌ها براي سازمان‏‌ها و کسب و کارهاي کوچک به طور متوسط بين ۶۵ هزار تا ۱۱۵ هزار پوند و براي سازمان‏‌هاي بزرگ بين ۶۰۰ هزار تا ۱۵. ۱ ميليون پوند است. اين شرکت همچنين دريافته است که ۸۱ درصد از سازمان‏‌هاي بزرگ اخيراً از نشت و سرقت داده‏‌ها آسيب ديده‌‏اند.
اين رقم يک سال پيش ۸۶ درصد گزارش شده بود. تعداد شرکت‏‌ها و سازمان‏‌هاي کوچکي که امسال از اين تهديد‌ها دچار آسيب شده‌‏اند ۶۰ درصد گزارش شده است که اين رقم کمتر از ۶۴ درصدي است که سال گذشته اعلام شده بود.
شرکت PwC اين برآورد را به سفارش وزارت تجارت، نوآوري و مهارت‏‌هاي بريتانيا (BIS) انجام داده است. ديويد ويلتز، وزير علوم و دانشگاه‏‌هاي بريتانيا در اين باره گفته است: عليرغم اينکه شرکت‌‏هاي بريتانيايي هنوز آماج اينگونه حملات قرار دارند، روند کاهشي که بر اينگونه حملات حاکم شده است ناشي از افزايش سرمايه‏‌گذاري کسب و کار‌ها در زمينه موضوعات امنيتي و نيز افزايش کمک‏‌هايي است که از جانب برنامه امنيت سايبري ملي بريتانيا صورت مي‌‏گيرد.
بر اساس اين يافته‏‌ها، يکي از مهم‌ترين دلايل آسيب‌‏پذيري شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها از حملات و تهديدات سايبري اين است که کارکنان آن‌ها درک صحيحي از موضوعات و سياست‏‌هاي امنيتي ندارند.
بنا بر يافته‌‏هايي که از اين مطالعه به دست آمده است، ۷۰ درصد از سازمان‏‌ها و شرکت‏‌هايي که درک کارکنان آن‌ها از موضوعات امنيتي پايين است، به خاطر نشت داده‌‏هاي خود متحمل آسيب شده‌‏اند.
اين در حالي است که اين رقم در ميان کسب و کارهايي که کارکنان آن‌ها درک بالايي از اين آسيب‏‌ها دارند، ۴۱ درصد بوده است.
اندرو ميلر، مدير بخش امنيت سايبري شرکت PwC به شرکت‏‌هاي تجاري توصيه کرده است مهارت‏‌ها و ظرفيتي را که براي درک اين آسيب‏‌ها و تاثير آن بر کسب و کار‌ها لازم است، افزايش دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن