تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفوذ در دل دانش آموزان؛ رمز توفیق در تعلیم و تربیت/ نگاه دولت و مجلس به آموزش و پرورش مثبت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کفاش در آیین تجلیل از معلمان نمونه آذربایجان غربی عنوان کرد: نفوذ در دل دانش آموزان؛ رمز توفیق در تعلیم و تربیت/ نگاه دولت و مجلس به آموزش و پرورش مثبت است معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش گفت: نفوذ در دلهای دانش آموزان رمز موفقیت در تعلیم و تربیت است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 14:02



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از ارومیه، همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تجلیل از معلمان نمونه استان آذربایجان غربی امروز با حضور "حمید رضا کفاش" معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش، "قربانعلی سعادت" استاندار آذربایجان غربی و "فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش، در محل سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.  
"حمید رضا کفاش" معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش در این مراسم اظهار داشت: نفوذ در دلهای دانش آموزان رمز موفقیت در تعلیم و تربیت است و این مسیری بود که ما از امام راحل آموختیم.
 
وی با اشاره به این گفته امام خمینی (ره) که می فرماید "معلمی شغل انبیاست"؛ تصریح کرد: نقش معلم در تعیین سرنوشت متعلم بسیار مهم و کلیدی است.
 
آموزش و پرورش کانون رشد در هر کشور محسوب می شود
 
کفاش با بیان اینکه معلمی آموزش چگونه دیدن است؛ افزود: محور توسعه هر کشور نیروی انسانی است و آموزش و پرورش متولی تربیت آن می باشد، لذا آموزش و پرورش کانون رشد در هر کشور محسوب می شود.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش اذعان داشت: باید نگاه ها به آموزش و پرورش از هزینه ای به سرمایه ای و مولد تغییر کند.
 
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولت توانمندان است، خاطر نشان کرد: استان آذربایجان غربی دارای پتاسیل بالایی است و نباید افراد کاردان بدلیل اختلاف سلایق از خدمتگذاری به مردم محروم شوند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش گفت: باید محیط آموزش و پرورش، محل رفت و آمد بزرگان باشد.
 
کفاش با بیان اینکه نوکری معلم افتخار ماست، اظهار کرد: نباید نگاهمان به معلم از بالا به پایین باشد چراکه معلم امروز از کمبودها نمی رنجد بلکه از تبعیض و بی عدالتی رنج می برد.
 
نگاه دولت و مجلس به آموزش و پرورش مثبت است
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با اذعان به اینکه نگاه دولت و مجلس به آموزش و پرورش مثبت است؛ تصریح کرد: نظام رتبه بندی حق فرهنگیان کشور است و پس از برآوردهای اجرایی و مالی به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت.
 
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی از معلمان نمونه استان آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.
 
 
به گزارش خبرنگار پانا از ارومیه ، از تعداد 592 نفر معلم برگزیده استان آذربایجان غربی، 568 نفر منتخب شهرستانها و مناطق، 23 نفر منتخب استان و یک نفر آقای "آرام احمد پور" از معلمان شهرستان اشنویه منتخب کشوری می باشد.
 
این گزارش می افزاید: پس از بررسی نتایج مشخص شد که معلمان نمونه استان 42درصد از مناطق، 25درصد مناطق متوسط و 33 درصد نیز از معلمان نمونه مناطق برخوردار استان انتخاب شده اند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن