تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804682795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوادث ناشی از کار 60 درصد کاهش یافت/مهم ترین دستاورد بندر شهیدر جایی در بخش HSE


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان خوش نیت عنوان کرد:
حوادث ناشی از کار 60 درصد کاهش یافت/مهم ترین دستاورد بندر شهیدر جایی در بخش HSE
بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار را از مهمترین دستاورد های استقرار مرکز ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بندر شهید رجایی دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خوش نیت صبح یکشنبه در نشستی خبری ضمن بیان این مطلب که هر سال به عنوان روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای نامگذاری شده است، گزارشی از دستاوردهای حاصل شده در زمینه ایمنی، بهداشت حرفه ای و سلامت نیروی کار در بندر شهید رجایی را ارائه کرد. وی در همین رابطه کنترل عوامل زیان آور محیط کار و سلامت نیروی انسانی را از مهم ترین دستاوردهای اندازه گیری دوره ای عوامل زیان آور محیط کار دانست و از پیگیری شرکت های پیمانکار جهت دستیابی به این اهداف، قدردانی کرد. خوش نیت همچنین افزایش معاینات ادواری کارکنان شاغل در بندر شهید رجایی را نسبت به سنوات گذشته در سلامت نیروی کار بندر بسیار حایز اهمیت ارزیابی کرد. معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی کارکنان را مرهون نیازسنجی علمی و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط برای کارکنان فعال در مجموعه بزرگترین بندر تجاری ایران دانست. وی ضمن تشکر از همکاری واحد طرح و توسعه و شرکت های فعال در این بندر، خواستار ایجاد هم افزایی علمی و آموزشی بین سازمانهای دولتی و شرکت های خصوصی در جهت  افزایش سطح فرهنگ عمومی و رعایت مسایل مرتبط با ایمنی و بهداشت شد. مهم ترین دستاورد بندر شهیدر جایی در بخش HSE خوش نیت کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار را از مهمترین دستاورد های استقرار این مرکز در بزرگترین بندر تجاری ایران دانست و گفت: دستیابی به این مهم با حمایت های بی دریغ مدیریت بندر و همکاری شرکت های فعال در این مجتمع بندری به دست آمده است. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره شعار "ایمنی و بهداشت کار در استفاده از مواد شیمیایی" اعلام شده از سوی سازمان بین المللی کار برای روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای سال 2014 گفت: این شعار نشان دهنده یکی از مهم ترین مسایل موجود در زمینه سلامت شاغلین در این مجتمع بندری با توجه به حمل و نقل، انبار داری و ترانزیت این مواد می باشد که تحقق آن نیازمند توجه ویژه و همگانی است. معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد، از طریق پیاده سازی الزامات و مقررات ایمنی و بهداشت کار، تقویت سیستم های بازرسی ایمنی و بهداشت حرفه ای و تامین خدمات تخصصی برای اجرای موثر سیاست های کلی بندر بتوان در راستای حفظ و حراست از نیروی کار و سرمایه های ملی و بین المللی موجود قدم های موثری برداشت. مهمترین دلایل ارتقاء شاخص های ایمنی و بهداشت حرفه ای هوشنگ محمد رضایی رئیس مرکز ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) مجتمع بندری شهید رجایی نیز طی سخنانی نظارت مدون بر سلامت مواد غذایی، اجراء طرح های کنترل حیوانات موذی، ممیزی شرکت های پیمانکار بندر، کنترل ریسک های عملیاتی، گشت های روزانه HSE ، توقف فعالیت های غیر ایمن، اعمال جرایم برای شرکت های متخلف و برگزاری منظم کمیته های اجرایی HSE بندر را از مهمترین دلایل ارتقاء شاخص های ایمنی و بهداشت حرفه ای در سطح بزرگترین بندر تجاری ایران دانست. وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و همکاری درون و برون سازمانی شاهد ارتقاء هر چه بیشتر این شاخص ها در سال جدید باشیم.    


۱۳۹۳/۲/۱۴ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن