تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آگاهی مردم درباره حفظ محیط زیست بالا رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری یوسف پور:
آگاهی مردم درباره حفظ محیط زیست بالا رفته است
شهرکرد- خبرگزاری مهر: مدیر کل حفاظت محیط زیست چهار محال و بختیاری گفت: آگاهی مردم در چند سال اخیر نسبت به حفظ محیط زیست بالا رفته است.



سعید یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای حفظ محیط زیست مطالبات مردمی، رسانه ها، تشکل های مردم نهاد با همکاری یکدیگر تمام تلاش خود را کرده اند تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند. وی با اشاره به اینکه در مواقع بحران شدید مردم و مسئولین تلاش بیشتری را برای رفع بحران های محیط زیست انجام داده اند، تصریح کرد: رسانه ها با افزایش آگاهی در بین مردم توانستند تا حدودی آن ها را از مواقع بحرانی آگاه سازند. یوسف پور با بیان اینکه آموزش های لازم در خصوص محیط زیست به افراد و خصوصا دانش آموزان داده شده است، اذعان داشت: لازم است کارهای فرهنگی بیشتری در این خصوص انجام شود. اقدامات فرهنگی در خصوص حفظ محیط زیست امیدوار کننده است مدیر کل حفاظت محیط زیست چهار محال و بختیاری یادآور شد: کارهای فرهنگی که تاکنون در خصوص حفظ محیط زیست انجام شده است امیدوار کننده است اما لازم است همواره تلاش بیشتری را در این راستا انجام دهیم. یوسف پور با تاکید بر اینکه هنوز چالش هایی در حفظ محیط زیست وجود دارد، بیان داشت: در مواردی از جمله پسماندها و پساب های ناشی از فعالیت های صنعتی و ... این مسائل مستقیم بر روی خاک تاثیر خواهد گذاشت که برای رفع این موارد باید چاره ای اندیشیده شد. وی عنوان کرد: خطوط انتقال انرژِی از جمله گاز و نفت باعث آلودگی خاک خواهد شد. یوسف پور اظهار داشت: نحوه آبیاری زمین های کشاورزی و میزان استفاده از سموم به صورت استاندار نبوده که این امر باعث آلودگی هوا و خاک می شود.


۱۳۹۳/۲/۱۴ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن