تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805318148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمی‌توان درباره نتایج مذاکرات هسته‌ای خوش‌بینانه نظر داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نمی‌توان درباره نتایج مذاکرات هسته‌ای خوش‌بینانه نظر داد خبرگزاری پانا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه نمی‌توان در مورد نتایج مذاکرات هسته‌ای خوش‌بینانه نظر داد،گفت: امیدواریم این مذاکرات به نتیجه‌ای مشخص دست یابد و تحریم‎ها برداشته و گشایش در زندگی توده مردم ایجاد شود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 22:41



به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، آیت‎الله سید یحیی جعفری در دیدار مشترک با معلمان، فرهنگیان و عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد: اخلاص عمل در آموزش، تواضع در برابر دانش آموز و تفیهم درست مطلب از ویژگی‌های بارز یک معلم است. وی با اشاره به اینکه در زمان قدیم روش کتک زدن در مدارس متداول بود، گفت: خوشبختانه امروز در هیچ یک از مدارس این روش اشتباه تربیتی وجود ندارد. نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: حفظ نظم و تقوای الهی یکی از مسائلی است که همواره مورد تاکید رهبران اسلامی ما از 1400 سال قبل بوده است. آیت‌الله جعفری بیان کرد: اگر تقوا به مفهوم کامل آن در جامعه پیاده شود، بسیاری از مسائلی که از وجود آن رنج می‌بریم برطرف می‌شود. وی افزود: ایجاد تقوا در جامعه فقط وظیفه روحانیت نیست، بلکه همه دستگاه‌های دولتی کشور باید وارد عمل شوند. امام جمعه کرمان با انتقاد از بالا رفتن آمار طلاق در جامعه کرمان، اظهار کرد: عامل اصلی این مسئله بی‌تقوایی و نداشتن معرفت زوجین از زندگی است. آیت‌الله جعفری افزود: برخی از زنان و مردان تصور می‌کنند با کوچک‌ترین اختلافی باید راه مراجع قضایی را در پیش بگیرند. وی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس،گفت: صدها هزار شهید و جانباز با معلولیت‌های مختلف ره آورد جنگی است که استکبار با بهانه‌های واهی ایجاد کرد. امام جمعه کرمان تصریح کرد: باید عده‌ای از رزمندگان مسائل جنگ را به شکل شفاف برای نسل‌های جدید تشریح کنند تا بچه‌های نسل‌های جدید بدانند در طول جنگ چه اتفاقات و رشادت‌هایی انجام شد. وی با بیان اینکه هر وقت در مسائل ارزشی خود غفلت کردیم، دچار شکست شدیم، اظهار کرد: امام امت به سبب داشتن ویژگی‌هایی نظیر شجاعت و درک صحیح از مسائل در اداره کشور بسیار تاثیرگذار و موفق بودند. آیت‌الله جعفری با اشاره به اینکه در تمام اتفاقات و حوادث علیه کشورهای مسلمان، صهیونیسم نقش دارد، گفت: با وجود جمعیت میلیاردی مسلمانان اما امکانات در اختیار جمعیت اقلیت یهودی و صهیونیسم دنیا است. وی مسئله شکست موقت جنبش وال استریت در آمریکا را نیز نتیجه دخالت‌های همان جمعیت یک درصدی لابی‌های یهودی آمریکا دانست. امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر توطئه‌هایی علیه دولت کشورمان، توسط آمریکا طراحی شده است،گفت: شخصاً از این دولت به سبب تدبیر و درایتی که در امور دارد، حمایت می‌کنم. وی با بیان اینکه نمی‌توان در مورد نتایج مذاکرات هسته‌ای خوش‌بینانه نظر داد،گفت: امیدواریم این مذاکرات به نتیجه‌ای مشخص دست یابد و تحریم‎ها برداشته و گشایش در زندگی توده مردم ایجاد شود. آیت‌الله جعفری خاطرنشان کرد: اختلاف مخرب در جامعه خطرناک است و در هر شرایطی باید از ایجاد اختلاف جلوگیری کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن