تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816618192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه امروز همچون گذشته آمادگی دارد تا در خدمت دولت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران : سپاه امروز همچون گذشته آمادگی دارد تا در خدمت دولت باشد گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه امروز همچون گذشته آمادگی دارد تا مانند گذشته در خدمت دولت باشد و هر زمان که دولت احساس نیاز کند، ما پای کار در این زمینه خواهیم بود.7467


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی سعیدیˈ روز شنبه در گفت و گو ی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در خصوص کمک سپاه به دولت در زمینه اقتصادی افزود: سپاه در این خصوص قابلیت های بسیار زیادی دارد که به خصوص در دولت های گذشته در بسیاری از پروژه های ملی که بخش خصوصی قدرت ریسک پذیری را نداشت، وارد شد و مکان ها و طرح ها و پروژه های بسیار زیادی را به سرانجام رساند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب ما در واقع یک انقلاب اعتقادی، فکری و فرهنگی است ادامه داد : یکی از سخت ترین مراحل انقلاب در یک کشور، انقلاب فرهنگی آن کشور است.
به گفته این مسول سخت ترین سیاستگذاری ها توسط دولتمردان در یک کشور، تغییر در آداب و رسوم مردم می باشد که باید در این زمینه بسیار کار و تلاش شود.
وی تصریح کرد: با توجه به این که اسلام برای رسیدن به زندگی سعادتمند راه حل ها و چارچوب هائی را مشخص کرده، مردم نیز می خواهند زندگی سعادتمندی همراه با اصول و در چارچوب اسلام داشته باشند که حلقه ها و سرفصل هائی را برای این روش زندگی مشخص کرده است.
حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: در چارچوب ذات باریتعالی، دولت، مجلس و قوه قضائیه، در فرهنگ سازی نقش مهم و اساسی دارند.
وی با بیان دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی گفت: با توجه به این که استکبار جهانی و ابرقدرت ها، بر روی مسائل فرهنگی کشورها و سایر مردم نفوذ کرده اند، مقام معظم رهبری این دغدغه را دارند، که فرهنگ غرب و بیگانه به داخل کشور ما نفوذ کند در حالی که ما در کشورمان دارای فرهنگ دینی و ملی بسیار قوی هستیم.
سعیدی در ادامه گفت: در این زمینه نیز دستگاه های متفاوت مانند دولت، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر وزارتخانه های مربوطه به همراه سایر ارگان های مرتبط کار و وظیفه بسیار سنگینی را برعهده دارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همچنین قوه قضائیه در مقابل مفاسد و مقابله با ناهنجاری ها در زمینه فرهنگ و فرهنگ سازی، نقش بسیار تعیین کننده ای خواهد داشت.
به گفته سعیدی، سپاه نیز در این زمینه به علت، ارتباط با جامعه و بدنه مردم به خصوص ارتباط با بسیج، توانسته به خوبی در زمینه فرهنگی کار کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: یکی از مسائلی که سپاه باید بسیار دقت و حساس باشد، این است که بدنه خود سپاه و بسیج سلامت و سالم باشد و تحت تاثیر امواج بیگانه قرار نگیرد.
وی یادآور شد: از آنجائی که سپاه با مردم از طریق بسیج در ارتباط است، تلاش در جهت تحقق آرمان های مقام معظم رهبری از طریق ارتباط با مردم در شهر و روستا انجام می شود.
سعیدی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه بدون شک، با تمام توان و قوا نقش خود را در خصوص ایده های مقام معظم رهبری، ایفا خواهد کرد.
7467/579
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن