تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز اگر عربده كش ها كنار مي كشند به دليل وجود سپاهيان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حجت الاسلام اسماعيلي:
امروز اگر عربده كش ها كنار مي كشند به دليل وجود سپاهيان است
اصفهان - خبرگزاري مهر: خطيب جمعه گلپايگان گفت: اگر امروز مي بينيد ابرقدرت ها عربده كشي مي كنند و كنار مي كشند، به دليل وجود سپاهيان است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعيلي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گلپايگان كه در مسجدجامع برگزار شد، با گراميداشت ولادت كوثر ناب قرآن و كوثر ولايت حضرت صديقه كبري (س) بيان داشت: همه زنان جامعه توحيدي و جهان بشريت خصوصاً مسلمانان و شيعيان الگوي خود را حضرت فاطمه زهرا (س) قرار دهند. امام جمعه گلپايگان با برشماري خصلت هاي آن بانوي بزرگوار اسلام در زمان حيات كوتاه خود، افزود: بعد از رحلت پيامبر اسلام (ص)، جبرييل امين كه حامل وحي بود، ارتباطش را با زمين به واسطه وجود نازنين حضرت فاطمه (س) قطع نمي كند؛ لذا قدر و منزلت زهراي اطهر آن گونه كه بايد شناخته شود، شناخته نشده است و امروز هم مانند گذشته مظلومه است. نماينده ولي فقيه در گلپايگان با بيان اينكه خيلي از افراد هستند كه الگويشان را غير از حضرت فاطمه (س) قرار مي دهند، اظهار داشت: امروز امپراطوري هاي خبري و رسانه ها به دنبال الگوسازي هستند و اينكه آنها مي خواهند الگوي خاصي را براي زنان جامعه ما قرار دهند و ما بايد بدانيم كه بهترين الگو از همه جهات حضرت فاطمه زهرا (س) است. خطيب جمعه گلپايگان با تاكيد بر حجاب اسلامي، افزود: چرا بعضي از خانم ها فرمان خدا را زير پا مي گذارند و جايگاه و شأن شهرستان را زير سوال مي برند؟ ما بايد حضرت فاطمه (س) را الگوي خود قرار داده و فاصله را با او رعايت كنيم نه اينكه فاصله را با آن بانوي بزرگوار بيشتر كنيم؛ لذا به حرمت حضرت زهرا (س) حرمت شهر و دينداران را حفظ كرده و حرمت شهر مرجع پرور و عالم پرور را نشكنيم.   وي با اشاره به گراميداشت هفته زن و روز مادر، بيان داشت: ما بايد دست مادران را ببوسيم و به آنها احترام بگذاريم.  وي افزود: زنان و مردان مكمل يكديگرند و بايد ضمن احترام متقابل، الگوي خود را حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) قرار دهند. خطيب جمعه در ادامه با اشاره به روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و تبريك اين ايام به ارتشيان، سپاهيان و بسيجيان افزود: اين عزيزان برگ هاي زرين و طلايي از خودشان به يادگار گذاشتند و دولت بايد از اين ظرفيت ها كه تمام هم و غم آنان براي اعتلاي ولايت است، استفاده كند. وي با بيان اينكه سپاه نهاد مقدسي است كه به دست حضرت امام خميني (ره) احيا شد و از ضروريات انقلاب بود، تصريح كرد: اگر امروز مي بينيد ابرقدرت ها عربده كشي مي كنند و كنار مي كشند، به دليل وجود سپاهيان است. نماينده ولي فقيه در گلپايگان اظهار داشت: ارتش و سپاه به عنوان يد واحده در مقابل بدخواهان ايستاده اند و نظام اسلامي را در مقابل همه بدخواهان و بدمنشان پاسداري و حمايت مي كنند. حجت الاسلام اسماعيلي افزود: با پيگيري هاي فراواني كه براي تكميل مصلي شد، مبلغ 2 ميليارد تومان از طريق استانداري براي ما درنظر گرفته شد؛ اما چون وصول نشد و از تملك دارايي ريالي به دست ما نرسيد، خود وارد گود شده ام. وي خطاب به خيرين، متدينين و آحاد جامعه اظهار داشت: آستين ها را بالا بزنيد و كمك كنيد تا با تكميل مصلي به غير از برگزاري نمازجمعه امور ديگر از جمله برپايي نمايشگاه و برنامه هاي فرهنگي در اين مكان برگزار شود.
 


۱۳۹۳/۱/۲۹ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن