تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارشاد : از توصیه های آیت الله جنتی استقبال می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر ارشاد : از توصیه های آیت الله جنتی استقبال می کنم تهران- ایرنا- علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به توصیه های آیت الله احمد جنتی خطیب نمازجمعه گفت: سخنرانی خیلی خوبی بود و از این توصیه ها بسیار استقبال می کنم.


علی جنتی عصر امروز شنبه پس از بازدید معاون اول رییس جمهوری از سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار ایرنا و ایسنا گفت: ایشان توصیه هایی در مورد کتاب داشتند که مراقب باشید کتاب هایی که در نمایشگاه می آید مورد تایید باشد و مشکلی نداشته باشد.
وی افزود: ایشان در مورد نویسندگان تاکید کرده اند که نه تنها در نمایشگاه بلکه به طور کل کتاب های نویسندگانی که بدنام هستند و مشکل دارند چاپ نشود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما هم استقبال می کنیم و تلاشمان این است که آنچه قانون بر ما دیکته کرده را عینا عمل کنیم.
جنتی تصریح کرد: قانون نشر که توسط شورای انقلاب فرهنگی تصویب شده، الزاماتی برای ما آورده که طبق آن الزامات عمل خواهیم کرد.
سیام(3)9189**9254**1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن