تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی 25 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در عربستان سعودی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شناسایی 25 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در عربستان سعودی تهران - ایرنا - وزارت بهداشت عربستان سعودی روز شنبه از شناسایی 25 مورد جدید ابتلا به ویروس بیماری کرونا و جان باختن 2 نفر دیگر بر اثر این بیماری خبر داد.


به گزارش خبرگزاری رویترز از ریاض ، ابتلای 7 نفر به بیماری کرونا در عربستان سعودی در روز گذشته (جمعه) تایید شد و 18 مورد جدید از ابتلا به ویروس این بیماری نیز در روز جاری (شنبه) به ثبت رسید.
در مجموع شمار مبتلایان به این بیماری در عربستان سعودی به 396 نفر رسیده است که 109 نفر از آنها جان باخته اند.
آمریکا روز جمعه اعلام کرد که اولین مورد تایید شده ابتلا به بیماری کرونا را در فردی شناسایی کرده که اخیرا در عربستان سعودی بوده است.
مصر نیز اعلام کرد که نخستین مورد از ابتلا به بیماری کرونا را در فردی شناسایی کرده که مدتی در عربستان سعودی به سر برده است.
بیماری کرونا در عربستان که دو سال پیش شناسایی شد، از اول ماه آوریل (12 فروردین ماه) بیش از دو برابر شده، اما آمار کلی مرگ و میر ناشی از این بیماری به نسبت کندتری رشد داشته است.
بیماری کرونا که سندرم تنفسی خاورمیانه است، باعث تب، سرفه، تنگی نفس و ذات الریه می شود.
با این حال، این بیماری به آسانی سرایت نمی کند و از این رو، سازمان بهداشت جهانی محدودیت هایی را برای مسافرت به عربستان سعودی وضع نکرده است.
گرچه شتر به عنوان منبع اصلی این ویروس شناخته شده، ولی هنوز عامل اصلی ویروس بیماری کرونا و راه های مبارزه با آن در پرده ای از ابهام است.
مترجمام**9109**1547
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن