تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام طرحهای نیمه کاره از سیاستهای سامان بخش کار و اشتغال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: اتمام طرحهای نیمه کاره از سیاستهای سامان بخش کار و اشتغال است اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تمرکز بر اتمام طرحهای نیمه کاری از سیاستهای سامان بهش کار و اشتغال است.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ عصر شنبه در نشست شورای استغال و سرمایه گذاری استان مرکزی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اراک افزود: درحال حاضر بیش از 10 هزار جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی در استان مرکزی صادر شده درحالیکه تنها دو هزار و 800 واحد آن به ثمر رسیده و فعال است.
وی اظهار کرد: این درحالیست که واحدهای فعال استان نیز اغلب با تمام ظرفیت کار نمی کنند و هدرفت نیروکار، سرمایه و ارزش افزوده دارند.
امام جمعه اراک بیان کرد: ساماندهی مناسب این حوزه و هدایت منابع پولی کشور به سمت تولید به جای مصرف زدگی تدبیر حکیمانه دولت را می طلبد .
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: ثبات مدیریت در حوزه کار یکی از سیاستهای مهم است و دولت باید تدبیری بیاندیشد که میانگین عمر مدیریتی در تولید به حداقل پنج سال افزایش یابد و حلقه مشورتی مدیران سابق برای انتقال تجارب و افزایش بهره وری در کار در صنعت و کشاورزی تشکیل شود.
وی عنوان کرد: افزایش نرخ بهره وری در کار نیاز زیربنایی کشور و تکلیف قانونی است و همه بخشها باید برای تحقق نرخ بهره وری هشت درصدی در اقتصاد، جهادی وار تلاش کنند.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر یکروزه به استان مرکزی از بیمارستانهای تامین اجتماعی شازند و اراک، دو واحد خدمات اجتماعی بهزیستی اراک، شرکت املاح معدنی ایران و امکانات تامین اجتماعی در خمین و دلیجان بازدید کردند و در آیین تقدیر از کارگران نمونه و نشست شورای اشتغال استان مرکزی حضور یافتند.ک/2
560/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن