تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814683008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشييع باشکوه پيکر مطهر شهيد گمنام در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۴۱ب.ظ)
تشييع باشکوه پيکر مطهر شهيد گمنام در قم همزمان با سالروز شهادت دهمين پيشواي شيعيان جهان حضرت امام هادي (ع) ، پيکر مطهر يکي از شهداي گمنام با حضور باشکوه مردم قم تشييع و به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرگزاري موج، امروز عطر شهدا ، فضاي قم را عطرآگين کرد و خيل گسترده مردم متدين و شهيد پرور قم ، پيکر مطهر اين شهيد گرانقدر را تا عرش بدرقه کردند.
مراسم تشييع از مسجد امام حسن عسکري (ع) به سمت بارگاه ملکوتي کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد و نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمين سعيدي امام جمعه موقت قم بر پيکر مطهر شهيد گمنام قرائت شد.
حضور طلاب و روحانيون و گروهي از پرسنل نيروهاي مسلح قم که پرچم مقدس کشورمان و بيرق هايي مزين به نام اهل بيت (ع) را در دست داشتند، و پيشايش خيل گسترده مردم حرکت مي کردند ، شکوه خاصي به مراسم تشييع شهيد گمنام داده بود.
در اين مراسم که خانواده معظم شهيدان، جانبازان و ايثارگران و جمعي از مسوولان استاني، نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان بيوت مراجع تقليد حضور داشتند، پيکر مطهر شهيد گمنام در مقر ستاد فرماندهي انتظامي قم به خاک سپرده شد.
پيکر مطهر اين شهر والامقام پنج شنبه هفته گذشته وارد قم شد و مردم متدين و شهيد پرور اين شهر با برگزاري آيين هاي مختلفي درحرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ، بقعه امامزاده ابراهيم(ع) و ورزشگاه شهيد حيدريان ، باشهداي انقلاب و جنگ تحميلي ميثاق بستند که راه مقدس آنان را ادامه دهند.
طبق بررسي هاي دقيق انجام شده از سوي گروه تفحص ، اين شهيد گمنام از اهالي قم بوده، که در سن 18 سالگي درعمليات خيبر به شهادت رسيده است.









»
تصاویر مرتبط













































این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن