تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820911150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري كارگاه «امر به معروف و نهي از منكر» براي مددجويان كميته‌ امداد مشكين شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۳۵ب.ظ)
برگزاري كارگاه «امر به معروف و نهي از منكر» براي مددجويان كميته‌ امداد مشكين شهر يك دوره كارگاه آموزشي «امر به معروف و نهي از منكر» براي مددجويان تحت پوشش كميته‌ي امداد شهرستان مشكين شهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي بابايي مدير كميته‌ي امداد شهرستان مشكين شهر در حاشيه‌ي برگزاري اين كارگاه طي سخناني اظهار داشت:‌ در اين كارگاه آموزشي تعداد 50 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمايت كميته‌ي امداد اين شهرستان شركت نموده و از مطالب ارائه شده بهره مند شدند.
وي با اشاره به اينكه كارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منكر با حضور اساتيد مجرب حوزوي برگزار گرديد، بيان كرد: اين كارگاه به منظور تجديد ميثاق خانواده ها با شهيد امر به معروف و نهي از منکر حضرت ابا عبدا... الحسين(ع) و همچنين احياء اين فريضه‌ي الهي در بين مددجويان تحت حمايت برگزار شده است.
بابايي اذعان داشت: در اين كارگاه آموزشي سخنرانان در منابر خود به تشريح فلسفه‌ي قيام امام حسين(ع) و همچنين ذكر مصيبت امام هادي(ع) پرداختند.
اين مسئول با اعلام اينكه در فقه اسلامي بسيار بر «امر به معروف و نهي از منکر» تأكيد شده است، بيان كرد: «امر به معروف و نهي از منكر» يكي از مهم ترين مباني تفكر يک مسلمان به شمار مي رود كه كميته‌ي امداد نيز با برگزاري چنين كارگاه هايي درصدد است تا موجب بصيرت افزايي مددجويان تحت پوشش گردد.
مدير كميته‌ي امداد شهرستان مشكين شهر تصريح كرد: ارائه‌ي خدمات فرهنگي به مددجويان تحت حمايت از جمله مهمترين فعاليتهاي اين نهاد مقدس به شمار مي آيد كه در طول سال در قالب طرح فلاح و... برگزار مي گردد.
بابايي در ادامه‌ي سخنان خود با بيان اينكه كارگاه هاي مختلف ديني، اعتقادي، مذهبي، پيشگيري از اعتياد و... براي مددجويان تحت پوشش برگزار مي شود، گفت: زنان سرپرست خانوار، زنان مطلقه، نوعروسان تحت حمايت و دختران در آستانه‌ي ازدواج بصورت گروهي و فردي از اين كارگاه ها بهره مند مي گردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن