تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده بوکان: زنان حافظان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده بوکان: زنان حافظان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند بوکان، مهاباد- ایرنا - نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان با توجه به نقش خطیری که در خانواده ها برعهده دارند به عنوان حافظان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی به شمار می روند.


محمدقسیم عثمانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط زنان باعث می شود که جامعه همواره از انحرافات به دور باشد.
وی گفت: مادران باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را سرمشق خود قرار دهند تا جامعه به سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت دست پیدا کند.
عثمانی با تاکید بر افزایش نقش مادران در جامعه گفت: مادران با سلاح ایمان در مقابل تهدیدات دشمنان که در راستای هجمه به خانواده ها گام برمی دارند می توانند نقش مهمی را در صیانت از حریم خانواده ها داشته باشند.
وی افزود: خانواده ای که در آن نماز خوانده و قرآن تلاوت می شود آن خانواده همواره در مقابل تهدیدات مختلف مصون می ماند.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سطح آگاهی جامعه بخصوص زنان اظهار کرد: بالا رفتن سطح آگاهی زنان باعث پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف می شود و این امر خوشبختانه در سالهای اخیر بسیار مناسب و امیدوارکننده بوده است .
وی با اشاره به نقش و جایگاه حجاب در حفاظت از کانون خانواده ها گفت: اگر زنان جامعه با حجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگی حفظ می شود.
عثمانی افزود: بینش اسلام نشان می دهد که جامعه بشری هنگامی خواهد توانست به سلامت و کمال مطلوب خود دست پیدا کند که دیدگاه های اسلام را بدون کم و زیاد و بدون افراط و تفریط درک کرده و کوشش کند تا آن را به مرحله اجرا گذارد.
7510/584/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن