تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814683722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت 58 معترض در ونزوئلا/ مادورو اقدامات آمریکا را گستاخانه خواند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آمریکا اروپا
بازداشت 58 معترض در ونزوئلا/ مادورو اقدامات آمریکا را گستاخانه خواند
بازداشت 58 معترض در ونزوئلا و گستاخانه خواندن اقدامات آمریکا از سوی مادورو از جمله تحولات این کشور به شمار می رود.



به گزارش خبرگزاری مهر، آسوشیتدپرس از بازداشت 58 معترض در ونزوئلا از جمله یک آمریکایی به اتهام تحریک اعتراضات خیابانی و اقدام علیه دولت مادورو خبر داد.

در همین حال میگوئل رودریگرز تورس وزیر کشور ونزوئلا ضمن محکوم کردن این اقدام، آن را یک توطئه برای افزایش نا آرامی‌ ها و سرنگونی دولت مادورو خواند و گفت در میان افراد بازداشت شده فردی به نام "تاد مایکل لیننگر" حضور دارد که هنگام دستگیری دو تفنگ، دو مسلسل، یونیفرم‌ های نظامی و پاسپورت آمریکایی به همراه داشت. دولت ونزوئلا همچنین اعلام کرده است که اتباع کلمبیا، اسپانیا و یک کشور عربی در میان بازداشت شدگان حضور داشتند.

معترضان ونزوئلایی مادورو را به دیکتاتوری متهم کرده و دولت وی را مسبب وضعیت نابسامان اقتصادی و تورم 56 درصدی و گرانی مواد غذایی می دانند.

خبر دیگر اینکه مادورو  ضمن متهم کردن آمریکا به مداخله در روند مذاکرات دولت ونزوئلا با مخالفان این اقدام را گستاخانه خواند و گفت: جان کری وزیر خارجه آمریکا ونزوئلا را تهدید می کند و می گوید تا زمان آغاز مذاکرات صلح در کاراکاس آمریکا علیه ونزوئلا اقدام نمی کند.

اعتراضات در ونزوئلا درحالیست که مادورو مخالفان را مسئول خشونتهای اخیر دانسته و هشدار داده است دولت با اعتراضات به شدت برخورد می کند. معترضان، مادورو را به دیکتاتوری متهم کرده و دولت وی را مسبب وضعیت نابسامان اقتصادی و تورم 56 درصدی و گرانی مواد غذایی می دانند.

به نوشته رویترز، دولت آمریکا اعلام کرده است که مادورو همچون هوگو چاوز رئیس جمهوری سابق ونزوئلا از تهدیدهای امپریالیست برای انحراف افکار عمومی از اختلافات سیاسی و مشکلات اقتصادی کشورش استفاده می کند.

وزارت خارجه آمریکا همچنین ضمن رد اتهامات ونزوئلا اعلام کرد انجام گفتگوهای دموکراتیک به جای "سرکوب یا فحاشی به آمریکا" بهترین گزینه برای پایان دادن به بحران سیاسی در ونزوئلا است که همین اظهارات باعث شده تا مادورو پیشنهاد تشکیل یک کمیسون سطح بالا را به ایالات متحده برای مذاکرات دو جانبه دهد.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن