تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804690189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 1800 شرکت داخلي و خارجي در نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳۷ب.ظ)
مدير نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت: حضور 1800 شرکت داخلي و خارجي در نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت نعمت الهي: نمايشگاه امسال ميزبان 600 شرکت خارجي از 32 کشور جهان است، حال آن که در نمايشگاه هجدهم تنها 195 شرکت از 15 کشور حضور داشتند که اين خود نشان دهنده افزايش استقبال بين المللي از نوزدهمين دوره اين نمايشگاه است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي گفت: نمايشگاه نوزدهم در شرايطي برگزار مي شود که جمهوري اسلامي ايران با ورود به دوران جديد که اصلي ترين مشخصه آن استقرار دولت تدبير و اميد است، سعي وافر دارد فضاي جهاني را با اتخاذ شيوه هاي ديپلماتيک به نفع کشور تغيير دهد.

حضور شرکت هاي خارجي در نوزدهمين نمايشگاه، 3 برابر شد
اکبر نعمت الهي با اشاره به حضور گسترده و بي سابقه شرکت هاي داخلي و خارجي در اين دوره از نمايشگاه، تصريح کرد: نمايشگاه امسال ميزبان 600 شرکت خارجي از 32 کشور جهان است، حال آن که در نمايشگاه هجدهم تنها 195 شرکت از 15 کشور حضور داشتند که اين خود نشان دهنده افزايش استقبال بين المللي از نوزدهمين دوره اين نمايشگاه است.
به گفته وي فضاي نمايشگاهي امسال نيز با بيش از 90 هزار متر مربع، بيشتر از دو برابر دوره گذشته وسعت يافته است.
وي تعداد شرکت هاي داخلي حاضر در نمايشگاه نوزدهم را نيز 1200 شرکت ذکر کرد، حال آن که در نمايشگاه هجدهم 850 شرکت داخلي مشارکت داشتند.
مدير نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي، اين رويداد مهم اقتصادي را عامل اثرگذار در مسير رشد، توسعه و رونق اقتصادي کشور ناميد و اظهار اميدواري کرد که اين رويداد مهم اقتصادي و تجاري، به اعتمادسازي و تلطيف فضاي مناسبات و ارتقاي همکاري هاي بين المللي در سطح منطقه و جهان، ياري رساند.

تقويت توان داخي در نمايشگاه نوزدهم
نعمت الهي از نمايشگاه بين المللي نفت به عنوان فرصتي ارزشمند براي صنعتگران ايراني که شايسته حضور فعال تر در عرصه هاي جهاني هستند، ياد کرد و گفت: کمک به تقويت توان ساخت داخل از طريق تبادل اطلاعات فني و آشنايي صنعتگران نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي با دستاوردهاي نوين صنعتي، علمي و پژوهشي، از جمله اهداف اين نمايشگاه است.
مدير نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي تاکيد کرد: حضور شرکت هاي معتبر خارجي از کشورهاي مختلف و توليد کنندگان و صنعتگران داخلي، فرصتي مغتنم براي همکاري متقابل، امکان سرمايه گذاري و عقد قرارداد را در فضاي همکاري هاي مشترک ايجاد مي کند.
وي تصريح کرد: همچنين پيمانکاران عمومي، خدمات فني و بازرگاني، حفاري، ساخت و نصب، عمليات اکتشاف، بهينه سازي مصرف سوخت، مهندسان مشاور، توليد کنندگان و صادرکنندگان فرآورده هاي نفتي، پتروشيمي و شيميايي، شرکت هاي ارائه دهنده خدمات ايمني، مراکز پژوهشي و آموزشي و ... از جمله زيرگروه هايي هستند که در نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي حضور مي يابند.
يادآوري مي شود جمهوري اسلامي ايران به عنوان دومين توليد کننده نفت در کشورهاي عضو اوپک، با دارا بودن 11 درصد از ذخاير نفت و 18 درصد از ذخاير گاز طبيعي جهان، هر ساله مديريت اجرايي نمايشگاه بين المللي نفت، گاز پالايش و پتروشيمي را بر عهده دارد که از نظر گستردگي و تکثر شرکت کنندگان در زمره پراهميت ترين نمايشگااه هاي تخصصي در حوزه نفت و گاز در سطح جهان به شمار مي رود.
نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي با شعار «گسترش ديپلماسي انرژي و تقويت توليد داخلي» از 16 تا 19 ارديبهشت ماه جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي تهران برگزار مي شود و تمام متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان حوزه نفت و انرژي مي توانند از ساعت 9 صبح تا 4 بعداز ظهر از اين نمايشگاه بازديد کنند.
همچنين 60 کشور جهان محصولات خود را در اين نمايشگاه عرضه مي کنند که از جمله آنها مي توان به کشورهاي انگليس، استراليا، اتريش، آلمان، بلژيک، آلباني، الجزاير، کانادا، آمريکا، چين، فرانسه، هند، هنگ کنگ، عراق، ايتاليا، ژاپن، کره جنوبي، کره شمالي، مالزي، لهستان، روماني، روسيه، سنگاپور، اسپانيا، سوئيس، تايوان، تايلند، ترکيه، امارات، اوکراين و افغانستان که در نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي اشاره کرد.
کشورهايي چون آلمان و ايتاليا نيز در نمايشگاه نوزدهم داراي پاويون ويژه خواهند بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن