تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816270747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجارت و گردشگري زمينه ساز توسعه در پاوه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: تجارت و گردشگري زمينه ساز توسعه در پاوه است استاندار کرمانشاه گفت: تجارت و گردشگري زمينه ساز توسعه در شهرستان پاوه است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در مراسم توديع و معارفه فرمانداران سابق و جديد شهرستان پاوه که در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، با تبريک حلول ماه رجب، همچنين ميلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) و تبريک روز کارگر و معلم طي سخناني افزود: مقام معظم رهبري در سفر به شهرستان پاوه در مهر سال1390 ، دو ويژگي دينداري و روشنفکري مردم به خصوص جوانان شهرستان پاوه را مورد توجه قرار دادند لذا خدمت کردن به چنين مردمي داراي اجر و ثواب دنيوي و اخروي خواهد بود.
وي با اشاره به دفاع جانانه و مقتدارانه مردم اين شهرستان در رفع تجاوز دشمنان و افراد ضد انقلاب تصريح کرد: بايد ياد و خاطره مردم اين ديار را در دفاع جانانه از کيان انقلاب اسلامي گرامي بداريم و براي شهيدان اين خطه از ايران اسلامي دورود بفرستيم و همچنين بايد نقش برجسته و ارزنده امام جمعه بزگوار و عزيز شهر پاوه "حاج ماموستا قادري "را که همواره به وحدت و انسجام مردم منطقه اهتمام دارند‘ مورد توجه قرار دهيم.
استاندار کرمانشاه همچنين تلاش ها و پيگيري هاي نماينده محترم شهرستان دکتر منوچهري را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز ايشان همراه معاون محترم وزير امور خارجه به مناطق مرزي استان سفر داشتند که اميدواريم با توجه به اقدامات صورت گرفته هر چه سريعتر شاهد بازگشايي مرز تيله کوه باشيم.
مهندس رضايي در ادامه به تحقق منويات مقام معظم رهبري در شکل گيري حماسه سياسي در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم ايران اسلامي با وجود همه ي دسيسه هاي دشمنان جهت عدم حضور در پاي صندوق هاي اخذ راي‘ در انتخابات رياست جمهوري سال گذشته حضور پرشور و گسترده اي داشتند و به دولت تدبير و اميد راي دادند و اين دولت تلاش دارد تا از افراد متخصص و داراي تجربه در تمامي مديريت ها استفاده و با فکر و انديشه مشکلات را رفع کند.
استاندار کرمانشاه به سياست هاي خارجي دولت دولت تدبير و اميد اشاره کرد و گفت: در سياست خارجي اين دولت همه شاهد بودند که تحت نظر و اجراي منويات مقام معظم رهيري با عزت و اقتدار از منافع ملت دفاع شد و هم اکنون هئيت هاي اروپايي زيادي به کشور سفر مي کنند و آماده ي سرمايه گذاري در ايران هستند.
وي بيات داشت: اين دولت در حالي که تلاش دارد نرخ تورم را کاهش دهد ‘ به دنبال برنامه هايي ويژه براي سلامت مردم و حمل و نقل عمومي است که ان شاءا.. با اجراي اين طرح هاي ثمربخش ‘مشکلات مردم در اين بخش ها حل خواهد شد.
مديريت ارشد استان در بخش ديگري از سخنان خود به لزوم تلاش گسترده و خدمت رساني صادقانه به مردم استان اشاره کرد و گفت: از بدو ورود به اين استان به دنبال کار‘ تلاش ‘ پيگيري و خدمت صادقانه با وجود انسان هاي متخصص ‘ متعهد و توانمند از تمامي گروه ها بوديم و با کارشبانه روزي تلاش داريم که مشکلات اين استان را رفع نمائيم.
استاندار کرمانشاه‘ ظرفيت ها و مزيت هاي استان در بخش هاي کشاورزي‘ صنعت‘ گردشگري و تجارت را مورد تاکيد قرار داد و گفت: در بخش کشاورزي با جديت به دنبال اجراي طرح گرمسيري مناطق غربي استان هستيم که خوشبختانه اعتبارات اين طرح عظيم با توجه به تاکيدات دفتر مقام معظم رهبري تامين شده است و در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه ي غرب نيز بر تسريع در اجراي اين طرح تاکيد شده است.
وي همچنين شرايط استان را براي سرمايه گذاري مطلوب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه شرکت ها و هيأت هاي مختلفي پي گير سرمايه گذاري در استان هستند و ما نيز از تمامي دستگاه هاي اجرايي ذيربط خواسته ايم زمينه مساعد را براي تحقق اين مهم فراهم سازندغ زيرا پتانسيل استان در بخش صنعت ويژه است.
استاندار کرمانشاه توسعه بخش گردشگري و تجارت را از ديگر مزيت هاي قابل توجه براي توسعه عنوان کرد و گفت: به اين بخش ها تيز توجه ويژه داريم زيرا توسعه گردشگري و تجارت منجر به اشتغالزايي و رونق اقتصادي مي شود.
وي اظهار داشت: در پي بازگشايي مرز شوشمي ‘ سومار و تيله کوه هستيم زيرا اين استان قادر به ايفاي نقش ارزنده تر و مهم تر در بازسازي عراق مي باشد و همه بايد تلاش کنيم که اين نقش در بازسازي عراق فعال تر گردد.
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به مزيت هاي خوب در شهرستان پاوه براي توسعه اشاره کرد و گفت: پاوه از طريق تجارت و گردشگري مي تواند توسعه پيدا کند و امکانات موجود مانند غار قوري قلعه ‘ نودشه و روستاي هجيج و بازارچه ها و تجارت مي توانند زمينه ساز توسعه اين شهرستان باشند لذا با جديت به دنبال اجراي ساماندهي و فعال نمودن اين امکانات و ظرفيت هاي موجود هستيم.
رضايي در پايان سخنان خود ضمن تقدير و تشکر از خدمات حسين خدرويسي، فرماندار سابق شهرستان پاوه ‘ پرويز ايده پور را به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي کرد و ابراز اميدواري نمود که فرماندار جديد در ارائه ي خدمات به مردم خوب و شريف شهرستان پاوه بسيار کوشا بوده و برنامه هاي دولت تدبير و اميد را در شهرستان براي توسعه و پيشرفت اجرايي نمايد.
شايان ذکر استغ استاندار کرمانشاه در بدو ورود به شهرستان پاوه بر سر مزار شهداي گمنام حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه به روح بلند و ملکوتي شهدا ‘اقتدار و پيشرفت روز افزون امروز ايران اسلامي را مرهون فداکاري ها و از جان گذشتگي هاي شهيدان و جانبازان عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن